Prøveanmeldelse.
Dette er en prøve, gider ikke det med hvad der skete kommer ikke jer ved, det her skete. Efter snart røv måneder i det udenlandske, hvor en fod er blevet borte, skulle jeg lige se om min superpige stadig var aktiv. Fik skrattet en aftale over telefonen og kom ca noget før, så jeg smuttede lige ind for at se om hun var optaget, nej skiltet stod på Hansen. Jeg kunne høre de høje hæle over gulvet, og der blev åbnet, først lidt på klem, så var det mig. Et stort velkomstkram og den sædvanlige med skoene der skulle af. Valget var nemt, Italiensk i 60 min, jeg ved at 30 min ikke er nok til mandens diller. Så var det tid til bad, her er der så et minus, i bogen, cherie tror alle bader i koldt vand, så jeg startede med et hyyyl, hvad fik Cherie til at komme prompte, da hun så hvad der var galt, blev jeg oplyst op med et grin, at blandingsbatterier kan indstilles til både koldt og varmt vand. Ind på sengen, og massage af ryggen, tryk de rigtige steder, hendes hænder der bare massegere og massegere, her og der, flyvetur,stress og job blev længere og længere væk. Så var det op på alle fire i grundstillingen i Italiensk, nu kom de der berøringer, bløde tryk og fjerlette fingre, langsomt uendeligt langsomt, her og der. Cherie holdte mig på grænsen klimaks, uendeligt, pinefuldt, nød jeg at blive styret. Nu var det tid til at slappe af i ryggen, så om og slappe af til Italiensk del 2. At slappe af, er nok så meget sagt til del 2. Intense bevægelser, farten sættes op, hvor jeg mister, kontrollen, men med et blik på Cherie, der sidder med et intens blik på mig, ved jeg fra tidligere, kontrollen er helt hendes, og jeg behøver bare give slip. Igen og igen er jeg ved at nå klimaks, men hvergang, så stopper Cherie, med ordene, Ikke endnu. Hun bliver så en drillepind, nu behøver hun kun bruge en enkelt heksebevægelse, så vil jeg eksplodere, jeg er på et tidspunkt helt ude af kontrol, min krop dirrer, og jeg får en mega sprøtjer. Rolige fingre får mig tilbage igen. Faldskrærmen er slået ud, længe er jeg om at komme tilbage til jorden. Brikkerne åbner og hun møder mig med et smil, og spørgsmål om noget koldt at drikke, da jeg kun kunne huske det første af udbudet, valgte jeg det. Nu var det tid til en ramfuckin løse og en smøg til Cherie, Så blev der snakket om løst og fast, jeg kan faktisk ikke huske hvad vi snakkede om, men det er jo ligemeget, jeg er landet og helt tom. Så og Fik igen et bad (her havde jeg dog fået indstillet vandet til at også give varmt vand). Et kram ud af døren. Heks kalder hun sig.
Brillerøv
|