Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 21:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: "Reprise hos Cherie" VL. 09.02.2002 Buller
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: "Reprise hos Cherie" Sendt til VL. 09.02.2002 af "Buller"

--------------------------------------------------------------------------------
Forfatter Indlæg: Reprise hos Cherie
<Buller>
Ikke medlem

Sendt 09 Februar 2002 11:48
--------------------------------------------------------------------------------
Efter at have mødt Cherie for et års tid siden i Århus, valgte jeg at prøve et møde på hjemmebanen i Hvidovre.

Fra sidste møde havde jeg godt fornemmet at tlfdamen irriterede hende.

Cherie tog selv imod ved døren, og bestemte straks hvor skoene skulle stå, nemlig i gangen.
Der er ingen tvivl om, at der kræves gensidig respekt af gæsterne. Men når stemningen er lagt, kommer snakken igang, og der bliver snakket meget. Der bliver imidlertid også lyttet, det kan godt undre mig der er tid til at lytte, med den ordstrøm, men Cherie er en kvik pige.
En af fiduserne er, at hun er ekstrem god til at finde ud af, hvad det er for nogle gæster hun har med at gøre. Stemningen bliver straks hyggelig og meget afslappet, for her bestemmer Cherie, ingen stress fra irriterende tlfdame, ingen skal blande sig.

Vi fik aftalt en halv time, hvad skal det så være spurgte hun, det er op til dig sagde jeg.

Cherie er en meget erfaren pige, som kan nogle helt specielle krøller på sexlivet, dermed bliver seancen pludselig til en ny oplevelse, med nye varianter af stillinger og berøringer, som kun en meget erfaren og proff. pige kender. Hvis man er nyder, er det en god ide at lade Cherie bestemme, så opdages ting, som man ikke kendte til.

Man kommer rundt i alverdens sprog, uden at opdage landegrænser, og til sidst ender man i Danmark igen.

Hertil er der god tid til at få slappet af, snakke og sagt farvel, så man ikke sidder med hamrende hjerte, og sved på panden tilbage i bilen.

En god oplevelse, hos en pige der kræver respekt, men til gengæld giver så meget.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: