Cherie så går du ikke galt i byen! Sendt til VL. 21.03.2002 af Lars"
Forfatter Indlæg: "Cherie så går du ikke galt i byen! Sendt til VL. 21.03.2002 af Lars"
--------------------------------------------------------------------------------
Forfatter Indlæg: Cherie så går du ikke galt i byen
<lars>
Ikke medlem
Sendt 21 Marts 2002 23:22
--------------------------------------------------------------------------------
Som sædvanelig en god oplevelse hos Cherie i hvidovre

Havde lidt travlt, men lysten rumsterede i bukserne, pludselig poppede det op, CHERIE og Italiensk, jeg tog chancen drønede forbi der var sgu ledigt, uha hvor heldig har man lov til at være, det er sjældent, normalt lidt ventetid, men når man venter på noget godt HAHA.
Smide skoene i entreen, snart et lille ritual.
Hvad kan jeg friste med ? Italiensk kom det prompte fra mig !!! Hvor lang tid ? OKAY det er et stykke tid siden jeg var forbi sidst !!!
ØHHH 10 min jeg har halv travlt. OK men du snyder dig selv for ½ time i drømme land ( det ved jeg godt HAHA ) af med klunset lidt vand og sæbe så var jeg klar. Hold kæft lige i drømmeland, tid og sted er pludselig ligegyldig, når først Cherie begynder at arbejde, disse skønne berøringer blide og alligevel hårde intense. Jeg lukker bare øjnene og nyder den stille rislen ned igennem kroppen. for at sige det mildt : Det dunker i dyret, klimaks nærmer sig uhhhh hun kan drille, fuck det er skønt. Min krop sitre og nydelse breder sig mens jeg kommer og kommer, igen har hun gjort det.
Nu vil jeg lige tilføje at jeg efterhånden har prøvet lidt af hvert hos Cherie og det meste mestres til ug kryds og slange for de unge til et 13 tal, men på forunderlig vis er Italienk for begyndere øhhhh nåååå nej bare italiensk blevet min favorit, igen idag slog det ikke fejl, det er en tur i drømmeland.
Se så Cherie en anmeldelse af min quicky idag
Vi ses snart igen og næste gang med bedre tid, til alle jer andre god fornøjelse !!!!!!!!
PS dit nye look på din side er flot tillykke med det. Måske mest fordi det er billeder af dig der pryder den thi hi
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------