Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 11. jun 2026, 08:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Besøg hos Cherie i Hvidovre VL. 24.05.2002 af Amager
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: Besøg hos Cherie i Hvidovre Sendt til VL. 24.05.2002 af "Amager"

--------------------------------------------------------------------------------
Amager
ikke medlem

Besøg hos Cherie i hvidovre
2002/05/24 14:27 ()

Venuslogen er en god ide, da jeg synes at det er dyrt at gå på klinik.
Jeg har det problem, at når jeg går på klinik, kommer jeg for hurtigt. Tanken om at købe en halv time og faktisk kun udnytte 10 minutter højst er svær at fordøje. Det er dog indimellem lykkedes at få to udløsninger, men alt for sjældent.
Jeg har suset rundt på Gudindernes hjemmesider og læst hist og her og valgte så at besøge cherie da hun så ud til at være et velanskrevet blad.
Jeg fulgte anvisningen om at gå om bag huset, der iøvrigt ligger stille og diskret og ringe på hos hende.
Det kom lidt bag på mig at jeg blev bedt om at tage skoene af, da jeg var kommet indenfor, men nuvel.
Cherie er en meget ligefrem type, og stillede spørgsmålet: Hvad kunne du så tænke dig ? På en eller anden måde fik jeg sagt at jeg godt kunne tænke mig en halv time med to udløsninger, og at det gav sig selv i hvilken orden det skulle foregå, fordi jeg kommer ret så hurtigt.
Godt svarede Cherie, så tager vi den lange tur først og den hurtige til sidst hvis du mener du kan klare mere til den tid.
Vi startede med en gang kropsmassage, det har jeg prøvet mange gange før. Det handler som regel om at man bliver fedtet ind i babyolie og bliver gnedet ind med bløde hænder.
Cheries krobsmassage, ligner mere rigtig massage, hun får fat i de der nakke-og rygmyoser og dem bliver der brugt kræfter på, men på en god måde. Derefter gik det direkte over i det jeg havde læst om det Italienske. Det var en speciel fornemmelse at ligge der med bagdelen i vejret og der foregik ting og sager. Ordet fingerspidsfornemmelse får en meget vedkommende betydning, hun kan nogle ting med sine negle på nosserne og området deromkring jeg aldrig har prøvet før. Hun fik mig kørt helt op, men jeg kom ikke, hun formår at kontrollere en fuldkomment, jeg følte faktisk at jeg var ved at gå i stykker, jeg rystede ihvertfald hele tiden. Pludselig sagde hun venligt, så er det vist om på ryggen, og der blev det så til gensidigt fransk. Cherie er flot pikantbarberet, gummiet blev påsat, og så var det fransk til roden, og så de negle der gør det der med pungen.

Da jeg var kommet til hægterne igen, smilte hun og sagde, nå og du er så frisk på en halvleg til, men kik lige på uret, der var gået godt og vel 25 minutter, og jeg kunne med garanti ikke noget som helst mere, der var helt udsolgt.
Hvis du læser det her cherie, vil jeg sige tak for den bedste massageoplevelse til dato, for sådan skal det gøres.

--------------------------------------------------

Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: