Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 10. aug 2026, 15:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Smukke Hex

Smukke Hex
Længe siden, Italiensk som det skal være, som kun en Hex, kan det. Ord kan ikke beskrive det, måske tantra, måske noget andet, jeg ved det ikke, men det er fantastisk.
Du får mig til at overgive mig, til det der sted hvor alle sanser er totalt ude af min kontrol, alle de der berøringer. Sommerfuglevinger, min krop dirre, du bestemmer, jeg kikker på dig, du griner, med ordene: ikke endnu, vent lidt, vent siger hun, hun er en Hex, jeg kan ikke vente!
Hun er en Hex! Her ligger jeg og jeg er ved at sprænges, min krop svæver, vent siger hun??
Hun griner bare og min krop skriger på hendes berøring, som ikke kommer.
Et lille blink, min pik bliver langsomt malket, hurtigere og hurtigere, samtidige med den anden hånd arbejder i et tempo, mellem mellemkød, kugler, anus og prostata.
Cherie er en Mester i at finde roden af ens pik, der får en alvorlig omgang, mens restens af ens pik behandles, føles som om ens pik er meget lang, Så Når Fru mester går igang, på sluthandling på Italiensk del2 som hun kalder det, så er samtlige nervepunkter oppe i det røde felt, og alt er ved at skylle ind i den der Orgasme.
Hun trykker på de rigtige steder så pumperne, pumper hurtigere, holder lidt til sidst, det rigtige sted, trykker blidt på pikhovedet. Se det er Hexerrier!

Tanrik,

Bøjer sig i støvet for en ægte Hex!

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: