Forfatter Indlæg: Kæreste-sex eller Sex-oplevelse? Sendt til VL. 02.04.2003 af "Svimmer"
svimmer
Bruger
Kæreste-sex eller Sex-oplevelse?
02/04/2003 00:25
For nogle uger siden lagde jeg vejen forbi en af logens erklærede storgudinder. Den navnkundige Cherie, hvis hjemmeside jeg har besøgt mindst lige så mange hundreder gange, som jeg har læst begejstrede anmeldelser. Ja ikke for det, jeg har såmlnd også været forbi gudindens dør tidligere, og frosset mine 40 minutter i bilen udenfor, mens jeg uden held ventede på at der skulle blive ledigt. Jeg husker tydeligt at se indtil flere brødre lægge vejen forbi og komme tilbage med uforrettet sag, for så at tage en spadseretur rundt i kvarteret, for at prøve igen ti minutter senere. Men Cherie var og forblev optaget.
Men nu var der indført tidsbestilling og hurra for det. Jeg lagde besked på telefonsvareren fra morgenstunden og lagde også, med kun en lille smule betænkelighed, mit mobilnummer. Og jeg forventede en SMS som svar på om ønsket kunne opfyldes. Men hun ringede sgu! 'Hej, det er Cherie, kan du tale nu?' Øhhh jada! Svarede jeg befippet – og blev herefter forhørt om hvad jeg kunne tænke mig at handle ind. Noget befippet bad jeg om en halv time og blev derefter spurgt om, hvad den så skulle gå med. 'Græsk' svarede jeg, for det er nemlig alt for mange år siden, jeg sidst har haft den fornøjelse.
På det aftale tidspunkt ruller jeg folkevognen ind foran adressen, venter 10 minutter til klokken er som aftalt og smutter om bagved og ringer på. Jeg bliver lukket ind af en venlig og meget smuk gudinde, og lige ind i et meget feminint køkken. Det er koldt udenfor, men varmt herinde og effekten udebliver ikke.. jeg skal tisse. 'Må jeg låne et toilet?' spørger jeg høfligt – og får klar besked: 'Du kan få lov til at snakke lidt med mig først' Jo, Cherie er en bestemt dame
Nå, hvad kunne du nu tænke dig? Spørger den smukke. For anden gang i dag får jeg stillet det meget direkte spørgsmål, og jeg synes at det er fedt. Dejligt at blive tvunget til at ransage sit inderste for, hvad man vil have ud af sine sjovt sammentjente penge. Jeg ransager – og fortæller, som sandt er, at mit inderste ønske er at føle mig begæret. At jeg gerne vil bildes ind, at hun synes, jeg er dejligt. Netop det er en mangelvare i mit liv, og netop det er den forskel, der gør forskellen på et fantastisk og et kedeligt gudindebesøg.
Men ved gud om ikke kvinden igen er ærlig :-O 'Skal vi ikke blive enige om, at DU synes, at JEG er dejlig, spørger hun retorisk. Jeg bekræfter, for dejlig er hun sgu. Og jeg får derefter at vide, at skuespil det kan man se på det Kgl Teater og at den slags kan man ikke købe her. Kærestesex er kun til min kæreste....Javel. Respekt for den klare forbrugerinformation!
Jeg er nysgerrig og glad for den klare tale – men ikke helt vild med budskabet. Beslutter mig på stedet til at tage det som en oplevelse, og ændrer bestillingen til husets kavnkundige specialitet: Italiensk. Den ret har jeg godt nok hørt meget om her på logen, så nu skal det være. Tilføjer lidt forsigtigt, at jeg gerne vil have at hun kører løbet – og får at vide, at hvis hun skal bestemme, så er det med pisken i hånden. KLar besked igen ! Meeen,, pisk er ikke liiiige mig, så jeg afstår høfligt.
OK, så må du godt gå på toilettet, får jeg at vide. Pyh, det lettede. Jeg får tisset af og vasket vennen og kort efter er jeg klar til behandling. Nøgen bliver jeg lagt på maven og får en dejlig rygmassage at slappe af på.
Senere følger så det Italienske, og det er en fin oplevelse. Kort fortalt består det sydlandske af en avanceret gang oliesvensk lige til kanten ..igen og igen før den uundgåelige afslutning.
Dejligt tømt er der god tid til snak. I dag står kunderne åbenbart ikke i kø, for den halve time er tæt på fordoblet før jeg igen sidder i VWen på vej mod næste kunde.
På vejen hjem tænker jeg over, hvor rart det var at få en klar aftale på plads før ydelsen faldt. Og hvor glad jeg er for at Cherie skar tingene ud i pap: Der er nemlig helt rigtigt to slags købesex: Kærestesex og de rene Sexoplevelser. Cherie er expert i det sidste, jeg foretrækker så langt det første. Den slags som 'The One and Only' Cirkeline hos Cassiopeia leverer hver eneste gang – og den slags, som en usikker begynder ofte leverer, måske fordi hun ikke endnu har lært at skelne mellem de to begreber. For mig er de nu slået fast – og hvem ved? Måske finder andre logebrødre også kategorierne anvendelige? Jeg synes det ville være fedt, hvis fremtidens mange gode anmeldelser også forholdt sig til denne skelnen mellem kæreste-surrogat og prof-sex.
Tak til Cherie!
Svimmer
--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------