Forfatter Indlæg: "cherie PUHA sikke julegave" Sendt til Vl. 10.12.2003 af "larsj"
larsj
Bruger
cherie PUHA sikke julegave
Så skete det igen .... lysten meldte sig, men til hvad og hvem ? Da jeg alligevel var på de kanter blev det Cherie og muligheden for at give sig selv en julegave. Velankommet og ledigt *S* ringe på og med foden næste inde blev der sagt kan du komme om 5 min ? øhhh ja. Hvad pokker jeg var lettere forvirret ledigt og dog ikke ? Gå en lille tur præcis 5 min. Ringe på, kom ind. Så kom forklaringen hyggerummet trængte til en kærlig hånd så pudse klud blev svunget og nye lys tændt. På spørgsmålet om hvad jeg kunne tænke mig svarede jeg den cocktail du har på juleudsalg til 700 ! Du ved godt du skal have en halv time IKK? UHHHH ja det ved jeg godt, så det blev en halv time
Det startede med kropsmassage åhhh skønt det trængte jeg også til i den grad til, livet har ikke været så sjovt det sidste stykke tid, men da forsvandt alt og kun Cherie's fingre / hænder fandtes. Op på alle fire ! OK ! Ansigtet godt ned i madressen og røven lige i vejret ( undskyld men det kan ikke skrives anderledes HAHA ). Så skal jeg ellers love for at fingerne dansede krigsdans på mine baller lår nosser og pik, hmm krigsdans er ikke det rigtige ord.... tango er nok mere det rigtige ord ( til dem som ikke kender Cherie jeg fik Italiensk ), denne for mig vidunderlige blandning af olie svensk og anal pirring tænder mig helt vildt, at Cherie er fantastisk til at mixe dette og trække det langt ud ja det er bare SVEDIGT. Så skulle jeg vende mig til næste trin ( skulle have været gensidig fransk ), hvortil jeg svarede øv kan vi ikke bare fortsætte ( da var jeg helt oppe og køre ). Jeg vendte mig spredte ben og var klar. Cherie placerede sig mellem mine ben og startede igen pirringen af mig, der skiftes tempo, der stoppes, der pirres og jeg blev sindsyg HÆHÆ det var vel egentlig også meningen. Flere gange sættes tempoet op og jeg var tæt på at komme meeennnn jeg var slet ikke færdig synes hexen..... Sådan fortsatte det en rum tid og jeg stoppede helt med at tænke, endelig fik jeg lov og kom og kom det blev bare ved, for pokker det var fedt. Vi sludrede ( det gør man altid hos Cherie ) om løst og fast, logen, vovser osv. hyggeligt

blev tilbudt et bad. Da jeg igen stod på gaden var alt meget nemmere *S*
Cherie udseende : til jer som ikke kender Cherie kig på hjemmesiden ( hun annoncere herinde ).
Cherie væremåde : Kigger lige ind i en og ser hurtigt klart hvilke ønkser man egentlig ikke tør sige, tager gerne en snak inden ( det har jeg erfaret ) så gør det og fortæl hvad I vil have og I får det
Til Cherie : Tak for julegaven
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------