|
Forfatter Indlæg: " Hvad en efterlysning på VL kan føre til!" Sendt til VL. 05.02.2004 af "VJ"
venuslogen.dk >> Anmeldelser af piger i Hovedstadsområdet
vj
medlem
Hvad en efterlysning på VL kan føre til!
Engang i efteråret havde jeg placeret en efterlysning om tantramassage.
Efterlysningen gav desværre ikke noget videre bidrag til min søgen efter denne nydelse. (Ikke direkte ihvertfald)
I stedet modtog jeg en PM fra et af landsbyens skønne feminine beboere. I PM´en stod: Hva´ med mit .........., tror du ikke det kan opfylde dit ønske?
Selv om jeg mange gange har læst anmeldelser af både Gudinden og denne specielle øvelse, har jeg aldrig tænkt over, at den måske var noget i retning af min passion, men ved atter engang at gennemlæse hvad jeg kunne finde i arkiverne, blev jeg overbevist om, at det ihvertfald var forsøget værd.
Derfor blev der behørigt bestilt 1 time hos den skønne selve Lillejuleaften og jeg glædede mig som det (lidt runkne) barn jeg inderst inde er. Jeg havde besluttet, at besøget skulle være helt af terapeutisk art. Altså med mig som den passive.
Jeg var på stedet i god tid, men blev, efter et kald på mobilen, lukket ind med det samme.
Selv om Gudindens udseende er blevet beskrevet i (på jysk) pæne vendinger, var jeg meget positivt overrasket. En virkelig flot pige der ikke annoncerer med sin alder og heller ikke har noget behov derfor. Enhver fra 21 og til skindød kan ikke andet end synes det samme som jeg.
Damen var nok bestemt, men slet ikke den rejekælling, som jeg vistnok engang i kådhed er kommet til at kalde hende. Ganske vist kærligt ment, men alligevel. Hun var virkelig sød, meget imødekommende og venlig. Som jeg lige har antydet, havde vi tidligere været i verbal klinch og måske derfor var det som at møde en person, man kender godt.
Nå, men vi skulle jo også til den mere seriøse del af besøget og her begynder mine problemer.
Som jeg aldrig har lagt skjul på, er det virkelig et problem for mig at beskrive mine oplevelser hos Gudinderne i intime detaljer. Når jeg derfor beskriver denne oplevelse lidt periferisk, er det altså ikke p.g.a. manglende indhold, men af forannævnte årsag.
Var det så tantra - eller noget i den retning? Gu´ var det ej. Det var slet og ret hinsides tidligere oplevede nydelser. Tantra har vel på et eller andet plan noget himmelsk i sig. Denne oplevelse var fra et andet solsystem (læs overhimmelsk).
Jeg har tidligere oplevet Gudinder, der til en vis grad evner at kontrollere min meget følsomme "tricker".
I dette tilfælde var der tale om en total beherskelse og det skete vel at mærke under en nydelse, som, selv om jeg havde blufærdighed til det, ikke evner at beskrive.
Som flere før mig har skrevet. Det skal simpelthen opleves.
Hvad var det så jeg oplevede?
Det var italiensk og hvis I ikke allerede har gættet det, var den skønne udøver i denne sublime kunstart ingen ringere end Cherie i Hvidovre.
Ikke engang den fartbøde jeg fik på Kalvebod Brygge, da jeg kørte ind mod byen, kunne slukke smilet på mit ansigt. Selv på politiets elendige foto er smilet synligt.
Jeg er ked af, at have været så længe om denne anmeldelse, men I kender nok problemet med lige at få tid til skriveriet - derfor først nu.
Hilsen
vj
--------------------
Alt, hvad der er noget ved i livet, er syndigt - eller også feder det! (Ernest Hemmingway)
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------
|