Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 17. feb 2026, 20:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hexedans i Hvidovre" Vl 25.01.2005 af "Amigo"
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: "Hexedans i Hvidovre" Sendt til Vl 25.01.2005 af "Amigo"
Amigo
Bruger

Hexsedans i hvidovre

Ja det var dans!

Efter at have læst utallige anmeldelser herinde på Venuslogen, måtte jeg sande, at det at gå på de store steder, ikke altid er et udtryk for kvalitet.

Jeg har prøvet en del steder, rundt omkring, og det være fra de mere ydmyge steder lige fra Århusgade til en enkelt af de store klinikker. Men da kvaliteten for tiden på de store klinikker er noget svingende så havde jeg brug for en ”vinder” oplevelse. December måned havde været en dyr en, julegaver og unger kan støvsuge enhver tegnebog. Så der var ikke råd til en fuser oplevelse. Jeg faldt over Cheries hjemmeside og har nærstuderet, hendes anmeldelser, mange af dem var noget med Sm, som ikke interesserer et hammerslag, men går man om på nogle af de første sider, stod der en masse om italiensk og fransk, og at hun gav god tid ,og var god til at trække pinen ud. Jeg har før i tiden altid købt ½ time, men som regel kommer jeg efter ganske få minutter og jeg føler mig dum og jaget ud af døren. Med den der følelse, kunne jeg dog bare lære og købe noget enkelt, så jeg ikke smed pengene ud af vinduet. Lært af mine erfaringer var standarten efterhånden blevet til at købet var fransk, men det gjorde også til, at nu gik det for alvor stærkt, mange piger starter nemlig med det at næsten kaste sig over en og befamle frederik, hvor jeg er overbevist om de næsten leder efter min tegnebog dernede, med det resultat, at jeg som regel lige når at få kondomet på og 3 sut og det var så det.

Beslutningen var taget, lidt cash hentet i netto, til ½ time, til 900kr (billigere end normalt) som telefonsvareren reklamerer med, så var det bare derud til Hvidovre

Men Asminderød er ikke sådan at finde, når man normalt kommer inde fra københavnssiden og ikke er kendt på de kanter, så efter at have hørt på telefonsvareren ca. 30 gange nåede jeg frem (hun snakker meget hurtigt og længe på det bånd) efter jeg både havde rundet Hvidovre og Frihedens station, at så der bliver sagt tydeligt på båndet overfor Åmarkens station, det opfattede jeg slet ikke, hvor mange stationer er der i Hvidovre?

Nu springer jeg normalt ikke sådan ud af bilen og farer ind, men skal først sondere terrenet, om der er andre i farvandet, min skræk er at møde en jeg kender, så jeg lusker gerne lidt rundt, før jeg nærmest tager tilløb.

Der stod hun så, hende der kalder sig hexen, en kort sort kjole afslørede af her var uniformen hofteholder og stømper, som ender i et par høje stiletstøvler.

Hej kom indenfor,”Du skal være sød at sætte skoene,”, nok ikke lige den bemærkning jeg havde ventet, men, ok da.

Du reklamerer med en halv time, til 900kr,jeg vil gerne have 2 udløsninger, da jeg altid kommer så hurtigt, nu spiller der et gavtyve agtigt smil i hexens øjne.

Nu ved jeg ikke helt hvordan det gik for sig men inden jeg havde set mig om så havde vi lavet et væddemål om at Cherie ,kunne få den til at holde hele den ½ time, hvis ikke, så fik jeg selvfølgelig mine 2 udløsninger.

Vi havde aftalt at Cherie havde frit spil, bare jeg kunne få lov til at nyde og være passiv, aktiv er jeg nok derhjemme, jeg vil nyde.

Jeg fik anvist badeværelset, nydeligt med masser af rene håndklæder.

Da jeg kom tilbage sad hun og hang på bordet, nåh der er du, kom indenfor,nu var der bredt et lagen ud over sengen, er du nervøs? Lidt, ok så starter vi med noget rygmassage, så du kan slappe lidt af, nu blev alle mine muskler masseret, men retningen var klar, vi endte mellem mine ben. Nu behøver Italiensk ikke nogen nærmere beskrivelse, for det er vel blevet beskrevet så tit, men blide fjerlette berøringer (først troede jeg ikke det var hendes hænder, for de var ret hårde ved min ryg) strøg på mine numse, mine lår, min nakke og selvfølgelig på min pik, som begyndte og dunke faretruende (nu havde vi jo væddet så jeg tog det helt roligt) Men hver gang sitren blev næsten for meget, ændrede hendes hænder retning. Kom vend dig om, skal vi prøve noget fransk? (nu tabte hun) Overfrakken blev monteret med en ekspertise

Nu fortsatte hun med fransk, langsomt, blev min pik, holdt i hendes mund, en lille forsigtig tunge, legede med hovedet, dybt ned til roden, samtidig med tungen lavede sjove trykøvelser, nu var trykket blevet højt ,jeg kommer, svaret var bare, jamen så gør du det! Alt stoppede, jeg åbnede øjnene og kikkede op i hexens drillende ansigt, kom du spurgte hun? Nej men det var lige ved,okay var svaret. Se så var det at resten blev til en tåge, sutten runge dybe hårde sut, stoppen, drillen, jeg tror jeg kom flere gange, men hver gang så fortsatte det, stop ,drillende hexeøjne.

Fuldstændigt vandvittigt, jeg følte min krop stod som bue over sengen, og at hexen behandlede min pik med sin mund som var pikken et musikinstrument, der spillede efter, hendes noder.

Så har du tabt dit væddemål ! Som på kommando, gled jeg op på den sidste flyvetur, nu rystede hele min krop, Mage til kraftig orgasme havde jeg aldrig prøvet før, da jeg efter en tid åbnede øjnene, sad hun helt stille, ingen snak, det behøves ikke, bliv liggende lidt, vil du have en kold ting at drikke?

Et glas cola og et bad efter, fik vi sagt farvel, På vej hjem i bilen havde jeg svært ved at finde den rette vej, ømheden af at havde været spændt i kroppen så længe, kunne mærkes.

Cherie er en flot pige, ikke ung eller gammel, men en krop som kan gøre mange 21 årige misundelige. Hendes indstilling til sit arbejde er der ikke noget i vejen med.

Om jeg kommer igen? Ja det gør jeg, men der er et stykke tid til Februar lønningsdag.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: