Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 17. feb 2026, 20:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Det gik jo fint. af Ronni Bager
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: Det gik jo fint.
<Ronnie Bager>
Ikke medlem

Sendt 28 Juli 2005 19:07
--------------------------------------------------------------------------------
Hej Cherie
Jeg er lidt i tvivl om denne skal i gæsteboig eller anmeldelse, men nu bliver det så her.
Ja,ja det blev jo nok til et par mails for meget, men jeg kom jo som lovet.
Som jeg skrev ville jeg have så meget for pengene som mulig, og derfor ville jeg have: intimbarbering af mig, lidt Italiensk, gensidigt fransk afslutttende med dansk bagfra, doggystyle.

Det kunne du bare det der, selvom du protesterede lidt over så meget presset sammen på en halv time, men det gik jo fint synes jeg, selvom den måske blev hevet lidt i ørerne.
Det var i det hele taget en god oplevelse som jeg bestemt vil gentage når jeg igen kommer tilbage til Dannevang. Så er der også lidt flere kroner i kassen så det kan blive til en times tid.

Du ligner dine billeder, så der er ikke noget fupperi der, idet hele taget synes jeg det her var en meget reel og givende oplevelse, sådan skal det bare være.

Vi ses i det nye år, hvis du da stadigvæk er der til den tid.

Venligst

R Bagerdrengen
--------------------------------------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: