Forfatter Indlæg: "Hos Cherie i Vejle" Sendt til Vl. 22/09/2005 af "Eton"
Hej med jer,
Det er næsten sådan da, mit første besøg på Venuslogen, efter jeg havde læst om dette sted et på et andet forum. Gudinden Cherie blev igen og igen nævnt, bestemt ikke særligt pænt, men jeg ville se kvinden, som måtte være en ren djævel. Så jeg søgte på Cherie på nettet, og der kom der en fin side op, vil du blidt eller hårdt?
Jeg er til det blide , frække piger i frækt tøj, men mest af alt, strømper, men strømper er for mig ikke bare strømper det skal være gammeldags strømper med søm også kaldet:FF stockings, Fully Fashioned Stockings.
Det er nylonstrømper, som er blanke og hvor sømmen skal sidde lige præcist, fastgjort i en hofteholder!
De skal ende i et par sylespidse stiletsandaler.
En kvindes ben får det rette look, hvor enhver mand vil tilbede hende. Også jeg.
Glatte fine strømper der skinner.
Når man leder på Cheries side, er der mange gallerier, med et af dem indeholdte lige præcis det jeg ønskede, FF-stockings.
Nu havde jeg jo læst at Cherie var en ren satan, men anmeldelserne her fra Venuslogen sagde noget andet, en bestemt dame, jo og ikke noget med fake og den slags, (ting som jeg i løbet af 10 min aflæser at pigen er i gang med, et totalt turn off, for mig, som regel med resultatet at jeg lusker ud af døren igen)
Se normalt hører jeg til i kbh. men mit job, havde sendt mig til Århus, og med nogen nærstudering havde jeg læst at Cherie kom til Vejle. Nu skulle slaget stå, djævel, bitch, men hun havde strømperne!
Ågade i Vejle fandt jeg nemt, det var værre med en parkeringsplads, men en ting der løste sig ved, at der var et rådhus hvor man kunne parkere.
Jeg bankede forsigtigt på døren, og efter en tid, fandt jeg ud af, her går man lige ind, her var der en trappe op og et venterum bag et gardin, som var trukket for, oppe for enden af trappen stod et skilt: Optaget, det var ”venterummet” også.
Så jeg travede ned i Vejle by, og fik mig en øl, godt og vel en halv time senere, ankom jeg til Ågade igen, der stod stadig optaget på skiltet, men nu var venterummet ledigt.
Jeg tog plads og fandt et nyt blad frem, (fik siden hen af vide af det var en af de ting Cherie tog med, for at læsestoffet, var af nyere dato.
Kaffen der stod på det lille bord, var frisk, men en anelse stærk, men kunne drikkes! Efter ca. 10 min rumlede det ned af trappen, og døren gik.
Juhuuuuuuuu lød det, giv mig lige 5 min.
5 min er ikke 5 min for cherie, det er 7, men så lød det også igen,…..juhuuuuuuuuuuuuu
Jeg hev forhænget til side, nu skulle jeg se Den kvinde som var ustillet som en djævel, men hvad stod der: en Langhåret blondine hvor håret var sat op, i en spindelvævs tynd kjole, i høje stiletstøvler, og strømper og hofteholder.
Jeg var solgt, djævel eller ej, det var sku en rigtig flot djævel!
Imens jeg masende op af trappen, (jeg er en stor dreng, der ikke er til for mange trapper!) kikkede jeg op på cherie, der bare stod og smågrinte lidt!
Ja det er godt for kondien med sådanne trapper, mine fødder er ved at dræbe mig sidst på dagen, med at spæne op og ned af dem.
Jeg nøjes med et brum til svar, jeg skulle jo lige have været og finde den der køber-mine frem.
Har du et menukort?
Ja da, det har jeg lige her, nu peget kvinden på sit hoved og smilte igen.
Jeg har set nogle billeder af dig på nettet hvor du har strømper med søm på, har du det?
Jo da, men hvad skal vi lave?
Jeg vil kærtegne dine ben, se dig gå for mig, og så skal du forføre mig.
Oooooooooookay, hvor længe skal det gå over?
Jeg havde tænkt mig ½times tid
Ooooooooooookay
Nu så kvindemennesket fjern ud i øjnene, skal der være noget bestemt der indgår?
Jeg vil føle mig totalt i din magt, men det handler om de der strømper og sorte stiletsandaler.
MMMMMMMMMMMMmmmmmm, nu så hun fjern ud igen.
Okay slip 1200 kroner!
Det var ikke en forhandling om pris, men en konstatering, om det koster det, et krav, der ikke kunne diskuteres (en ting jeg ellers har afprøvet andre steder)
Læg dit tøj og vent, blev der sagt efter div. Pengesedler blev overbragt.
Jeg smed tøjet, og satte mig ned på en stol, for at vente, der gik højst 5 min, så var Cherie tilbage. Nu var hun totalt omklædt, iført stram sort lang skinnene kjole, der havde, nogle lange opslisninger som skjulte og ikke skjulte, men mest af alt hun havde flotte skinnende stømper på og sorte høje stiletsandaler.
Læg dig ned på gulvet. Nu begyndte hun at gå frem og tilbage, så jeg kunne se sømmen på strømperne.
Cherie kan gå i høje hæle, og da hun begyndte og smyge kjolen af sig, så var jeg totalt solgt.
Læg dig på sengen, slap af. (kvinden var jo idiot, mine hænder brændte efter at rører hendes ben)
Nu begyndte hun langsom at kæle for min krop med sine ben, nu kunne jeg ikke holde mine hænder i ro længere, og begyndte og kærtegne hendes ben.
FY. Du er til for mig.
Så gik hun. Jeg måbede efter hende, men 30 sek efter var hun tilbage, med nogle manchetter, med ordene, den der ikke kan høre, må føle!
Pludselig befandt jeg mig i en situation jeg ikke havde været i før, jeg er vant til at pigen, jeg køber, gør præcis som jeg ønsker, her var det vist omvendt.
Med små tricks var jeg bundet til sengen, så nu er du klar!
NU forsatte hun med at kæle for mig, med sine ben, gik rundt om mig, kælet med min pik med hendes fødder, der nu var uden sko. NU var bristepunktet der hvor det hed afgang. Men nej pludselig satte hun sig ned over mit hoved, Slik mig blev der beordret!
Imens kunne jeg mærke at min pik blev smøget i noget blødt.
Min krop begyndte og spænde sig til orgasme, for nu kunne jeg ikke tage mere.
Som i et millisekund, stoppede alt, cherie gik!
Var min tid overstået?????
Bundet til sengen og ved at blive vanvittig, måtte jeg erkende hun var gået!
Lidt efter kom hun tilbage, forsatte med at kæle med sine fødder, grinte af mig…..troede du jeg gik?
NU satte hun sig ned på mit ansigt igen og forsatte det bløde. Der smygede sig om min pik.
Nu eksploderede jeg.
Jeg ikke bare fik udløsning eller orgasme kald det hvad du vil, men en hjerneudløsning, der trak langt ud.
Imens fik jeg løst mine bånd og jeg måtte holde på mit hoved.
Totalt fornemmelsen af at havde været ude i rummet, bragede rundt i mit hoved.
Djævel, ja det er hun.
Hun Bruger præcis de indtryk som hun får imens vi snakkede om hvad jeg ønskede, en ting vi snakkede om bagefter over et glas cola.
Når det andet forum advare imod hende, så forstår jeg det godt, for hun bliver kaldt en heks, hun fremtryllede min inderste fantasi, der blev virkelighed.
En ting som ingen andre har gjort.
Efter snak i fred og ro, om det andet forum og Venuslogen, fik jeg mit tøj på, fandt min bil og trillede hjemad.
Den fred og tilfredshed jeg følte i hele kroppen gjorde at jeg fandt selv behag i kø på motorvejen.
Nu næsten en uge efter, efter jeg har studeret jeres side så kilder det i kroppen, når jeg ser Cheries annonce.
Jeg ser frem til at hun og jeg igen er i det jyske.
Bliv væk, hun er en Djævel, en bitch, og alt hvad jeg kan sige af grimme ting om hende.
Alt hvad der bliver sagt om hende er sandt.
For så behøver jeg ikke vente så længe næste gang!
Eton
----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard af piger i øvrige land
-------------------------------------------------
|