|
Endelig fik jeg slæbt Kadetten (i dagens anledning uden trailer) fra Vestjylland til Københavnstrup, og hvad er vel en ”forretningsrejse” uden en hyggelig afslutning inden den lange hjemtur.
På vej ud af byen befandt jeg mig pludselig på Gl. Køge Landevej.
Man har vel hørt efter i timen, når Growleren, Frække, Futte, ak m.fl. har fortalt om Cherie-nuset som bor lige herhenne om hjørnet. – Hvad der er godt nok til brødrene er vel også godt nok til jeres ærværdige.
Som tænkt så gjort, hen om hjørnet, godt ind i en krog med bilen (den skulle have været til syn for længe siden - den er med naturlig aircondition, - ikke helt gangbart hos det københavnske politi).
Rundt om hushjørnet, tjekke åbnet/lukket skiltet på døren ekstra grundigt (I ved GROWleren blir´ sgu´ så hurtigt sur hvis man ringer på i utide). Jeg er sikker, der eer åbent, ringe på klokken - DØREN OP, en nydelig quinde siger –”jeg taler lige i telefon med……..…vent lidt”- DØREN I. –Så tak, hvad har jeg nu gjort, tænkte jeg, inden det gik op for mig hvad hun egentlig sagde.
Nå, daaamen så ud til at være værd at vente på……………endelig ku´ man så komme ind i varmen. - Man skal stille træskoene i entreen (uden af lække halm på gulvet).
Normalt plejer jeg ikke at præsentere mig med mit loge-navn; Men jeg har chattet med Cherie-pigen, så jeg præsenterer mig med det øgenavn hun selv har introduceret på chatten. C-nuset kiggede en ekstra gang – jeg var vist ikke helt efter forventningen?
”Undskyld herr, må jeg byde Dem et kirsebær” hedder sangen fra operetten Landmandsliv. - A æ fra æ land, og et kirsebær, det er lige mit nummer. ”-et der er sødt, et der er blødt, et der er rosenrødt”, kort sagt, Cherie er smuk, slank, sød, blød(denne gang, meeen….!).
Jeg vælger en halv time. Halve timer fås i to udgaven åbenbart, - den billige hvor man selv kan bestemme slagets gang, og den lidt dyrere hvor Nuset vil b e s t e m m e (med pisk). Jeg er en kagearm, jeg tager den lille tur.
Hvad skal vi lave? spørger dejligheden, - hvad med en Italiensk lektion -. Italiensk får jeg forklaret, det er ligesom svensk, bare med olie. Det har jeg prøvet før, så det kan vi da altid starte med, tænkte jeg. – og så bagefter gensidig fransk og dansk og…, og…
Det der italiensk som Cherie praktiserer, det er altså godt. Hun kan noget med en par dråber olie og sine hænder og negle, som er helt specielt, det er næsten ikke til at komme videre i menuen. Men jeg vil sgu´ slikkes/slikke, så modstræbende må jeg altså bede Nuset dreje omkring. Om hun er lækker? om hun kan det franske? JA DET ER HUN/KAN HUN. Igen hænger jeg lidt i bremsen – det her kunne godt vare hele dagen; Men nu vil jeg rides – og blir´ det………..-den der intense fornemmelse fra italiensturen sidder alligevel og plager om mer, så jeg spørger om vi alligevel ikke hellere skal tage lektion 2 i italiensk med det samme.
DET ER UTROLIG DEJLIGT, bare lukke øjnene og nyde det. Oliepinden får en helt ubeskrivelig tur, som ender i en m e g e t intens og næsten smertefuld orgasme. Jeg er ikke helt ny, og jeg har prøvet mange orgasmer, denne her var altså en af de allerstørste. Næste gang vælger jeg vi den helt store tur, og lader Cherie bestemme, hun har fornemmelse for det der.
Cherie er som sagt slank og smuk, med kvalitetsforbedrede bryster. Normalt er jeg mere til naturlige – men når det er lavet så smukt som her, er det helt OK. Alder? – passende. Fejl? – næ jeg kan godt lide piger som snakker meget, så kan jeg nøjes med at brumme ind imellem. Professionel? - Ja i høj grad, positivt. En ægte gudinde.<p>På vej hjem, hvor fornemmelsen af Cheries hænder stadig sad i kroppen, blev jeg mere og mere vild med at prøve igen. Så-eh jeg tror allerede jeg igen skal over og tale med en kunde i næste uge.
Mvh Broder Tuch, allerede godt gammeldags liderlig igen. (gamle buk)
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------
|