Forfatter Indlæg: "Sex I Hvidovre" Sendt til VL. 24.5.2006 af "Ølmanden"
ølmanden
Medlem
Reged: 08/06/2004
Sex I Hvidovre
Sex I Hvidovre ---
Tjaa nu havde vejret være så godt i den senere tid og jeg havde været på en lille smuttur til Helsingki – Mikado bar var det eneste udbud – jeg kunne støve op med hensyn til købesex – store tunge fladhovedede http://www.cherie.dk/Lettiske/Baltiske kvinder
– jeg havde mere lyst til den skandinaviske/nordiske kvinde…Så nul købesex i Helsingki til mig…..
Så det var med fyldte klunker jeg besteg den tunge vogn, og med fuldt læs af tomme kasser/flasker – havde afleveret helt læs den dag, - Smed jeg kareten til Hvidovre for at få en professionel tømning af en særlig gudinde – der har huseret i området siden jeg som ung fattig ølmandsaspirant måtte supplere lønnen hos candy film i Baldergade – der boede jeg nemlig ikke så langt fra Hvidovre og måtte ind i mellem at få tømt de unge og evigt saftspændte klunker hos hexen.
På vejen derud tænkte jeg at der er alt for lang tid i mellem de fedeste besøg – Så jeg havde store forventninger – Det var mere end eet år siden jeg sidst havde besøgt den skønne Cherie …..
Bank banke på – dør åbne – smide sko & hejsa og hvor er det længe siden – dejligt at blive genkendt – alle min 150 kilo og fyldte k……
Ja hvad ville jeg så i dag Joohh Øhh hvad er det lige du har, Hexen har så mange varianter af sexuelle ydelser at menulisten er lige så lang som Ida Davidsens smørrebrødsseddel…. Efter lidt snak fik jeg så en kombination, med olie og en speciel variant af fransk – som jeg aldrig kommer til at glemme –
Jeg lagde mit nyvaskede legeme – Og jeg har så meget menneskelig respekt for Cherie at jeg smed T shirten - (Jeg bader altid når jeg kan komme til det) på sengen med det helt rene ”skåne skifte lagen ” og lod mig betjene – Det var som 10.000 hænder gned og kælede mine klunker og den hastig stivnende ”aftapningshane” & stimulering andre steder i regionen, på med ”dutten” og så var det som en vibrator blev trukket hen over den gummibeklædte aftapningshane –
En fantastisk fornemmelse – Sammen med massagen på klunkerne og et mildt pres på underlivet efter en rum tid – For Hexen kan altså mærke hvornår jeg er ved at komme og kan så – gud ved hvordan – holde mig tilbage til og pirre igen og igen – for til sidst at jeg kom med et eller flere tunge brøl og tilsvarende kraftige sædsprøjt……..sludren snakken efter aftørring – bad igen – og drenge her kom der lige en coriusitet – igen et rent håndkæde ingen genbrug overhovedet……
Pyha – jeg ved faktisk ikke hvor lang tid jeg var hos Hexen, eller hvor lang tid jeg fik superbehandling…….. Jeg var helt væk af nydelse……
Den quinde kan suge en golfkugle gennem en ½ tomme haveslange på flere hundrede meter – På den fede måde….
Når jeg er ”kommet til kræfter” Må jeg ud til Hexen igen, prøve om hun kan det trick en gang til, eller om jeg bare har været svine heldig.
Hex tak for god sex
Kærlig hilsen & kram
Øllert
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------
|