Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 15. mar 2025, 17:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bundet, blindfoldet og en buttplug i røven 28/6.2006 Mozart
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: "Bundet, blindfoldet og en buttplug i røven" Sendt til Vl. 28.06.2006 af "Mozart"
Mozart
Bruger

Reged: 17/02/2006

Bundet, blindfoldet og en buttplug i røven

Længe har jeg haft lysten til at snuse til lidt den blide bondage. Ikke noget med hårdhed, nåle eller smerte til mig. Blidt og pirrende skulle det være, men alligevel på den lidt dominerende måde.
I mit hoved var der ingen tvivl om, hvem jeg ville besøge, og efter nogle mailskriverier frem og tilbage, fik jeg endelig kalenderen til lystre, og mødet blev sat i stand.

En lille seddel med mine ønsker blev ved min ankomst overrakt den udvalgte. Hyggesnak frem og tilbage, afregning, af med tøjet og ind under http://www.cherie.dk.
Retur til værelset hvor døren ind til 'det sorte rum' blev åbnet med et smukt smil fra den udvalgte. Gyssss, sådan et sted havde jeg aldrig betrådt før. Indrømmet, jeg var lige ved at foreslå at vi forblev i det hyggelige værelse i stedet.
Jeg blev ledt hen til 2 solide stolper hvorpå mine arme og ben blev solidt bundet. Øjnene blev blindfoldet med en lille lædermaske. En helt ny fornemmelse bredte sig i min krop. Jeg kunne intet bevæge/intet se og var helt overladt i den udvalgtes magt. Ganske frækt!!

Hun duftede skønt..... den udvalgte. Hun var tæt på mig, kælede med mig og snakkede med mig. Tirrede og pirrede mig. En tynd snor blev bundet om min pik og nosser. Uhmmmmm........
Et smertefuldt jag gik pludselig gennem min krop da hun med 2 negle næsten gennemborede min ene brystvorte. Sådan føltes det i hvert tilfælde..... men smerten gik lynhurtig over i en utrolig lækker fornemmelse. Den udvalgte fornemmede min nydelse, og jeg gik senere derfra med meget ømme og følsomme brystvorter.

Mine arme blev pludselig bundet fri af stolperne, og jeg blev bedt om at lægge mig ned på ryggen med armene samlet bag nakken. En lidt svær manøvre når benene stadig var solidt tøjret til stolperne. Med fikse hænder blev jeg igen bundet og så godt som 100% pacificeret.
Der lå jeg så bundet og blindfoldet, med en opbundet pik. Ventede blot på det ultimative.

Hendes varme mund lukkede sig om min pik og en blød olieret finger søgte op i mit bageste hul. En frydefuld fornemmelse bredte sig i min krop. Lidt efter rejste hun sig og efter lidt rumsteren henne i hjørnet var hun atter tilbage hos mig.
Det er løgn tænkte jeg.... men nej, en buttplug med kugler der bliver større og større jo længere den kommer op, blev blidt ledt indenfor. Da den udvalgte mente at nu var den langt nok oppe (uhmmmmm ), blev den bundet fast til den snor der var bundet om min pik/nosser.
Olie blev hældt ud over mig og jeg oplevede nu den bedste gang oliesvensk EVER!!!!

Eksplosionen var uundgåelig, voldsom og fantastisk.

Heksen Cherie i Hvidovre havde gjort det igen. Gjort det jeg indtil denne dag, kun havde læst om på VL. Nu oplevede jeg det på egen krop, og det forbliver ikke ved den ene gang.
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: