Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 15. mar 2025, 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Den italienske Hex Lady Cherie 28/03/2007 af Lystfisken
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: "Den italienske Hex Lady Cherie " Sendt til "Vl" 28/03/2007 af "Lystfisken"
Lystfisken
Medlem
Reged: 10/10/2005
Den italienske Hex Lady Cherie

Egentlig kunne jeg nøjes med at henvise til Ølmandens fortrinlige anmeldelse i arkivet af Lady Cherie, men den kan jo kun Logens medlemmer se.
Jeg havde faktisk svært ved at vælge fra Lady Cheries righoldige menykort, så jeg havde forud fortalt ladyen om mine oplevelser med tantrisk og sensuel pirrende massage, så hun kunne foreslå en passende behandling af mit tilfælde. Cherie mente, at jeg trængte til Italiensk og vi blev enige om en times behandling og om en mødetid.
På sekundet mødte jeg op, et kvarter efter at den gæst, jeg ventede på skulle være færdig, men dørskiltet viste "Kommer snart". Nå ja, man vil jo også gerne selv have god tid, så ud på en lille tur i villakvarteret. Da jeg godt gennemluftet vendte tilbage, løb jeg lige ind i den forsinkede gæst. Nå, pyt, vi havde jo samme ærinde.
-SÆT DIG! Der er stumtjeneren. Der ligger et håndklæde på hylden på badeværelset. Det er døren lige over for indgangen.
Den myndige domina fornægter sig ikke, måske ikke uden grund, at hun også kalder sig Hex.Jeg rejser mig.
-Først 1800, tak!
Det rumsterer i baglokalet.
-Det er bare hundene, beroliger Hexen.
Hvis det er de to store sorte bæster, der er afbilledet på væggen, så skal jeg ikke i nærkontakt.
Lettere rystet og konfus lusker jeg ud og får en skyller.

Cherie er en flot lady med en velholdt krop, fast som en ung pige og med et kønt ansigt ( her kniber det med at spille rollen som hex). Og så nogle gode øjne med et stærkt blik.

Massagen på bagsiden kan alle med et par gode hænder og lidt olie give. Men der går ikke mange minutter, før Ladyen beordrer mig op på alle fire, og så begynder ladyen på en masse heksekunster: Fingrene kilder, nusser, masserer, piller og undersøger, så det er en lyst. Ladyen kan give et fast tryk med håndroden på mellemkødet lige foran anus, som får englene til at synge. Også Cheries skråt-op er så blid, at alle kan deltage.
Et klask bagi er signalet til, at det nu er det forsidens tur.
Nu ser man Cheries venlige øjne -utroligt, så hurtigt udtrykket kan skifte i de øjne.
Cherie sætter sig mellem mine ben, og så er det fyrtårnets tur til at blive efterset, pudset, poleret og til at få fundamentet undersøgt. Glinsende og velsmurt hviler fyret et par sekunder, inden lanternen atter og atter lyser, så den er ved at sprænges, men også kun lige ved. Igen og igen, så jeg gisper og vrider mig.
Vi slutter af med dansk i bagvendt ridetur, så Cherie kan stimulere det hele med sine flittige hænder og frække fingre.
Mens vi puster ud, erklærer Cherie, at jeg nok ville få endnu kraftigere udløsning ved at fortsætte med det italienske til afslutningen, i stedet for at skifte over til dansk. Måske. Men det var nu dejligt.
Jeg ved ikke, hvorfor det kaldes italiensk, men det kunne udmærket være fordi man er helt blød i knæene, som kogt spaghetti, bagefter.
Cheri er en rigtig sød Gudinde. Her får man det hele hos en erfaren Lady, der kan sit kram.
Eneste indvending er - igen enig med Ølmanden - cigaretrøgen, men Cherie skal jo også have lov at have sine laster.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: