Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 8. jun 2026, 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie i Hvidovre sendt til VL. 03.10.2000 af VærktøjsJan
Site Admin
Brugeravatar

Kørte rundt i Hvidovre, da tanken kom, var der ikke noget om at jeg engang havde læst nogle gode anmeldelser af hende der Cherie....
Havde egentlig bare lyst til lidt egoistsex, så hvorfor ikke køre forbi og se "giraffen".
Selvfølgelig var det røde skilt i den forkerte side, så kunne passende køre i Netto for at veksle.
Tilbage 15 min efter, og der var fri passage.
Bankede så på, og en dejlig og flot pige åbner døren.
Smid skoene var vist det første hun sagde, javel, er hun mon bange for at man går igen (tror jeg ikke).
Men tilbage til egoistsexe'n. bestilte en gang Fransk, og det kunne hun altså, måtte tænke på meget andet (Jelved) for at holde det tilbage.
Tilbage til pigen, meget frisk pige kunne tale om alt, og var meget optaget af om man følte sig tilpas, og det var man bestemt. Et besøg mere værd, måske også for at prøve noget af alt det andet, hun har på programmet.
"Cherie hvilke "værktøjer skal du bruge....?"
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: