|
Cherie i Hvidovre sendt til VL. 16.08.2000 af AK
Meget aktivt medlem
Mage til trylleri .... på italiensk. Og så i Hvidovre .... ... .. .
Belært af gode logebrødre mødte jeg nybarberet op. Ja, også dér. Efter flere forsøg lykkedes det nemlig at få teknikken i orden, så den skarpe klinge føltes let og pirrende som en kvindehånd, så den side af sagen var tilgodeset.
Og det kom mig tilgode. Også i den grad. På italiensk. Jeg anede ikke hvad italiensk var, men det gør jeg nu. En verden af sødme. Mens vi snakkede om både det ene og det andet, som om det overhovedet ikke var det dér, det drejede sig om, lod Cherie sine kyndige hænder bevæge sig pirrende rundt i deres eget område. Absolut ikke tilfældigt, men sådan virkede det. Og sødmen bredte sig. Først i selve målområdet, men det kender man jo udmærket. Men derefter breder den sig langsomt, gradvist, helt til knæer og navle. Og den kryber videre til hæle og hals. Nakkehårene rejser sig - måske i misundelse over, hvad der sker i den anden ende. Nu er det næsten umuligt at koncentrere sig om samtalen - hvor spændende den ellers kunne være. Til sidst når den til tæerne og til hårtoppen - en fornemmelse, jeg med garanti aldrig har følt tidligere, intens, opslugende, ultimativ, men alt andet end orgastisk - endnu. Spændingen vedligeholder Cherie drillende i meeeeeeeeget lang tid, før hjemturen fra det italienske tiltrædes: flyvetur med mellemlanding i Frankrig, før landingen i det danske. Henrevet må man overgive sig til den extreme, åndeløse nydelse. En næsten overjordisk fornemmelse breder sig og ender i en eksplosion. Så enkelt. Så smukt. Så dejligt kan det gøres. <p>Naturligvis er det umuligt at love andre en tilsvarende oplevelse, men det er umagen værd at tage chancen:
Bed om rigtig god tid. Lad Cherie styre det italienske eventyr. Slap af og lad tingene ske og giv slip på dig selv.
(Hold da kæft, hvor var det godt, at der ikke var en eller anden idiot, der ringede på klokken under den exkursion. Det havde da vist afbrudt den sjældne seance på stedet.)
Her skal der ikke gives karakter efter 13-skalaen, men som til gymnastik ved OL:
Teknisk karakter: 10,0
Kunstnerisk udførelse: 10,0
ak - stadig åndeløs.
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------
|