Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En jyde besøger Bloksbjerg VL. 19.03.2001 af Vles-mah
Site Admin
Brugeravatar

En jyde besøger "Bloksbjerg"
Vles-mah
Medlem
Sendt 19 Marts 2001 14:16
Det hele startede lidt tilfældigt, for ca. 14 dage siden, jeg sad og chattede på logen, og faldt i en god snak med Hexen, jeg syntes kemien var god og efter at havde set hendes billeder på hjemmesiden var jeg ikke i tvivl om, at det skulle være på Bloksbjerg slaget skulle slås. 14 dage er lang tid at vente, specielt efter at vi havde udvekslet et på mails og chattet yderligere. Denne Hex måtte være helt speciel, forventningerne til vores møde blev større og større som dagene sneglede sig af sted og så endelig blev det onsdag, af sted til djævle øen og det sekundere møde i Roskilde. Endelig var vi færdige i Roskilde og på GPS navigationen stod der BLOKSBJERG. Kastede bilen på fortovet, var en lille smule forsinket men, hun havde jo´ lovet af vente hvis jeg var sent på den. Frem med blomsterne, om i gården ! OPTAGET, hvad fan… var nu det !! optaget når jeg nu havde aftalt med Hexen at vi skulle mødes kl. 18, havde Hexen ”brændt” mig af ?? , http://www.cherie.dk meldte sig , men der var da lys der inde, så jeg blev enig med mig selv om at gå en lille tur. 10 min efter tilbage ved Hexen, denne gang stod der Hansen på skiltet, og jeg ringer på. Der stod hun så, jeg må sige at hendes billeder på nettet ikke tilnærmelsesvis gir´ hende credit, (fotografen burde skamme sig) hun er jo en fantastisk flot Hex, med krop som en Fe på 21 , ……………… de må jo kunne nogle tricks med deres magi, sådan nogle Hexe !! Det er svært at beskrive en så flot krop, men hvis jeg skal blive på hjemmebane vil jeg betegne den som : Særdeles velholdt model af ukendt årgang, (men gammel nok) med et ”løftet” frontparti dog uden at være prangende, et hæk parti der hører til i den frække ende af klassen, lakken har ikke en skramme og interiøret er i fineste kvalitet. !! Vi havde på forhånd af talt et jeg skulle blive en times tid, og prisen var vi også enig om (indtil videre) Men, så kom det første lille problem. Jeg har utrolig svært ved af få mig selv til at betale opfront, så vi diskuterede lidt frem og tilbage, og indgik et kompromis, hvor Hexen ville se guldet, men så først efter, hvis jeg var tilfreds, betale det beløb vi havde aftalt. <p>Jeg får mig et hurtigt bad og er tilbage på sengen på et splitsekund, her venter Hexen, det kan ikke siges for tit, har er altså en flot flot kvinde. Jeg betragter hendes flotte krop fra toppen og ned efter, mine øjne glider ned over hendes fantastiske krop, til en lille fræk dusk, ned over de flotte ben, til jeg til sidst kommer til………… Skrig……..hvem i helvede kan finde på at havde støvler på i seng ???, havde de så bare været smarte eller lidt pæne, med de var da noget af det mest grimme og usexede jeg længe har set !! . Jeg siger det til Hexen, der er total ligeglad med om jeg kan li´ hendes støvler eller ej !! hun mener at det er en godt ”våben” og her må jeg gi´ hende ret. Men for fanden hvor er de grimme! Hun beordre mig ned på maven, og finder cremen frem og begynder at massere mig, hun kan sit kram, der findes ikke noget bedre en at starte med lidt ryg massage. Herefter siger hun at jeg skal stritte med røven !!, lige på det punkt er jeg nok lidt blufærdig men, hendes stærke overtagelses evner fik mig da til at stritte godt med røven. Den form for massage er i verdensklasse. Efter lidt tid, syntes jeg det var blevet min tur til at gi´ hexen lidt massage, så jeg sagde til hende at hun skulle smide sig ned på maven, front mod radiatoren, frem men cremen, og begyndte at massere hendes ryg, hun har en ryg og en røv jeg sent skal glemme, en fantastisk figur. Jeg masserede alt jeg har lært, og beder Hexen at stritte med røven, så hun kunne få samme tur som hun lige har givet mig, så står hun der på alle fire med røven lige i vejret, det syn er sku´ da svært at stå for, så jeg begynder at gi´ hende fransk. Nu vil hun også være aktiv så vi finder en kondom frem og jeg får så hele turen, fransk og dansk forfra og bagfra, efter et stykke tid måtte jeg opgive og kapitulere. Vi finder en smøg og ligger og snakker lidt, og kommer til at se på uret, fuck mand ! klokken var sku blevet 20, tiden var simpelthen faret af sted. Jeg får mig et lille bad og får tøj på igen. Vi havde aftalt en pris fra starten men tiden var løbet, fair nok, så jeg var da på sin vis enig med Hexen om at det var rimeligt, at hun skulle ha´ betaling for den ekstra tid, Så jeg tilbyder kr.1.500 i stede for de 1.200 vi havde aftalt. Hexen er ikke helt tilfreds, og vil ha´ 2.000. Vi diskutere lidt frem og tilbage og det ender med at min stædighed fik overtaget, dog med store protester fra Hexen. Set i bakspejlet fortryder jeg det lidt men, det må jeg jo´ kompensere for næste gang jeg kommer til Bloksbjerg .
Alt i alt en kanon oplevelse, som varmt kan anbefales .
Ham-selv

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: