|
Forfatter Indlæg: "Aladdins hule er i Hvidovre" Sendt til VL. 08.06.2002 af AK.
--------------------------------------------------------------------------------
ak
medlem
Aladdins hule er i Hvidovre!
2002/06/08 01:16
Aladdins hule ligger i Hvidovre!
Tro det eller ej; men indgangen til hulen ligger i en baghave på en stille sidevej i Hvidovre. Jeg siger ikke hvor! Når man har fundet adgangen til eventyrland skal man ikke fortælle det til nogen.
Med en oplevelse af ældre dato i baghovedet havde jeg sat næsen op efter en gentagelse af det italienske eventyr, som jeg tidligere har beskrevet her på logens sider (gad vist, hvor det nu er, det er vistnok forsvundet; men findes dog på en hjemmeside stadig).
Jeg entrer med store forventninger udenrigsafgangshallen; tror jeg da. Beder om en tur med Alitalia lige som sidst, for den tur sidder stadig i den mest følsomme del af min hjernes harddisk. "Javel", siger hexen, som for længst har besluttet sig for noget ganske andet.
Ritualet med at smide skoene får mig ikke til at fatte mistanke; det gjorde jeg jo også sidst. At det er normal praksis i Aladdins hjemland er ikke faldet mig ind.
"Jamen, hvad var det så du oplevede sidst?" spurgte hexen sukkersødt, og jeg måtte med bankende hjerte fortælle, at det havde været en så sublim, så sensitiv oplevelse, at den havde ændret mit ganske syn på min sexualitet, at selve den afsluttende akt faktisk var den mindste del af det. Normalt indtager den mere end en mega i forventningens rum, og ofte uden synderlig grund - herregud da, et uforpligtende knald er og bliver da ukompliceret!
Her på stedet havde der sikkert været grund til at huske det, hvis ikke den øvrige exkurtion i det italienske havde forvist det til arkivet for traditionelle oplevelser, men for at være helt ærlig: at opdage sin egen sexualitet på det plan, hexen præsenterede, er en oplevelse for livet.
Tilbage til nutiden, jeg må ikke fortabe mig!
Da jeg foreslog et par forkølede og ret fantasiforladte metoder, viste hexen/gudinden ingen nåde, heldigvis. Hvor banal kan man da tillade sig at være her i gudindens gemak? nej, hun tog over og erklærede frejdigt, at når jeg overhovedet dårligt huskede den ellers traditionelle afslutning, var det jo ikke det, jeg kom for, og i hvert fald ikke det, hun ville vise mig denne gang. Om jeg havde lyst til at snuse til det sorte univers? øhhh, nej, jeg var ikke lige i det humør. Men ned at ligge kom jeg på tæppet, og hexen overtog fluks styringen. Lidet anede jeg, hvilken tur, hun havde tænkt sig at give mig. Men jeg skulle hurtigt blive klogere. Hun satte sig mellem mine ben og begyndte at massere mig meget målbevidst en hel masse steder, hvor hun med sikkerhed kunne få tændingen sat til. Ikke kun der, hvor de fleste andre ville have koncentreret anstrengelserne. Hendes bløde fingre og hårde negle samt hendes kælne stemme gjorde hurtigt indtryk, og før jeg vidste af det, var jeg ude at køre i rutchebane; næsten som i Tivoli. Men der skulle det ikke stoppe! Hexen sad smilende huldsaligt og uskyldsren og lod som om hun dårligt vidste, at jeg var ved at lette eller hvorfor. Og så lettede tæppet! Med mig på ryggen og hexen ved styrepinden. Sikke en tur! Jeg svævede, jeg bølgede, jeg steg til uanede højder og susede nedad igen, så det kildede i maven, for atter at gå ind i en brat stigning mod stratosfæren. Således bølgede tæppet i lang, lang tid, hvor jeg, når jeg en sjælden gang åbnede øjnene, fik hexen at se som den tilsyneladende stadigt forundrede tilskuer til mit vilde sus. Hun så ud, som om hun var ganske uvidende om, hvordan jeg var bragt i den extase. Et vidunderligt skuespil, som hun gennemførte til perfektion. Undervejs berørte hun alle de dejligste steder og styrede med elegance mit flyvende tæppe på de mest forbløffende volter i rummet. Selv "looping the loop". Min krop blev mit rum og mit rum blev min krop. Tiden blev et objekt for relativitetsteorien og lydmuren blev gennembrudt (hørte I det i Ørestaden?). Åhhhhh, gid det måtte vare i hundrede år. Min gamle krop blev ung, varme vekslede med kølighed for at blive varme igen, kroppen blev skiftevis spændt og slap, lys og mørk, tør og fugtig, der var sødme og smerte, musik og tavshed, og alle spektrets farver i rækkefølge som en næsten psykedelisk farvekoncert, mens kroppen byggede op til den endelige eksplosion, som uafvendeligt måtte komme; og som til sidst sendte mig halvvejs til månen, før hun, stadig elegant og tilsyneladende mere uskyldigt end før, bragte mig tilbage til denne verden og landede. Hvor jeg måtte blive liggende ganske stille, til sjælen atter indfandt sig i mit sølle jordiske hylster.
Alitalia kan ikke være med længere. Hexens flyvende tæppe slår alt, jeg hidtil har oplevet.
Hexens gryde stod i hjørnet og var kommet i kog. Og op af gryden kom der en umiskendelig duft af hyld og kirsebær.
Nej, jeg fortæller ikke, hvor det er. Men hvis du læser med på logens sider, kan du alligevel gætte det, for hun er også en ivrig skribent her på siderne.
Og så har hun en hjemmeside. Skal du have den? Ja, selvfølgelig skal du da det. Jeg må da ikke være så egoistisk at holde den for mig selv: her er den så!
ak
----------------------------------------------------------
sex er sjovest mellem ørerne.
----------------------------------------------------------
If you absolutely positive gotta kill every motherfucker in the room .... accept no substitute: AK-47
--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------
|