Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 8. jun 2026, 08:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie – gudinna i Hvidovre Vl 1/8 2000 af Elef.
Site Admin
Brugeravatar

elef
Medlem
Reged: 15/01/2000

Loc: LOS og Örestad Cherie – gudinna i Hvidovre
#2116 - 01/08/2000 07:36

Det finns dagar då jag lämnar mitt älskade Vesterbro. Jag sätter mig bak ratten och åker till någon avlägsen by – Nørrebro, Helsingør, Pattaya (där tar jag dock hjälp av flyg mellan bilarna). Men sedan en längre tid har jag haft planer på ett besök i Hvidovre hos Cherie, som jag chattat med många gånger. Asminderødvej? – en chattande broder beskriver vägen. På väg från Kastrup tog jag för en vecka/uge sedan en lite ovanlig väg tillbaka till KBH – Gl Køge Landevej – men jag såg inte Asminderødvej. Men i går tog jag samma väg på andra hållet och då var det lätt. Kommer man från söder så kan man helt enkelt inte svänga till vänster in på Asminderødvej utan måste fortsätta en bit till och sedan göra en U-sväng.
Så här i utkanterna är det inga problem med parkering. In i trädgården/haven och Hansen på dörren – allt stämmer. Cherie visar sig vara en riktigt tidlös gudinna – inte purung och inte gammal – men god – faktiskt mycket påminnande om en av de antika gudinnestatyerna. Menyn – för mig finns bara ½ och 1 timme (eller längre) - nu blev det en positiv överraskning till – för 600 resp 1000 för mjukt/blidt. Det är normalt i utkanterna av Storkøbenhavn – men man får mycket för de pengarna hos Cherie.

Läget gör att det är perfekt för skåningar och svenskar som kommer över bron – så efter den här anmälningen ökar nog brotrafiken.

Hon har en annons under ”Pigernes egne Annoncer”.

Cherie har en fin, egen klinik.

Jag bestämmer mig för en timme och vi diskuterar hur programmet skall börja.

Vi börjar med en lång härlig massage av min baksida. Sedan vill Cherie ha upp mig på knäna med armarna fortfarande på sängen – jag får massage bakifrån på min ädle riddare på ett sätt jag aldrig fått tidigare. En otrolig och stark, pirrande känsla, som ger mig en idé om hur avslutningen på dagens besök skall se ut. Efter det följer gensidig fransk – utmärkt – sedan får Cherie visa sina ridkunskaper med en traditionell fortsättning – punkter som hon givetvis också behärskar. Men specialmassagen ovan hade givit mig en idé – en italiensk avslutning.

Italiensk, det är svensk med olja – så även om jag egentligen inte är svensk mer än till språket jag använder nu – så passade det på något sätt extra bra.

Nu följer något som är något av det skönaste jag upplevt – hon lyfter min njutning från nivå till nivå – stoppar precis innan jag skall komma – jag vet inte hur många gånger det sker. Till slut står jag inte ut längre, jag öppnar mina ögon - ler mot Cherie och hon förstår att nu måste det ske och - till slut - sker det.

Jag har fått en fråga från en skånsk broder hur man hittar till Asminderødvej från bron, eftersom det säkert är fler som inte hittar så lämnar jag en liten vägbeskrivning.
Man lämnar motorvägen på avfarten Gl Køge Landevej och svänger in mot KBH. Sedan är det en ganska lång färd, när det dyker upp förkortningen VUC på en husfasad på höger sida ligger Asminderødvej in till vänster. Men där går det alltså inte att svänga - det blir till att fortsätta en bit till, göra en U-sväng och komma tillbaka.

Annars rent generellt: använd www.krak.dk välj Kraks Kort (alltså karta på danska) och sedan Vejsøgning.

Lycka till!

Hälsningar

elef

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: