Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 8. jun 2026, 10:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie - eller to sexere på en uge.. Vl.17/4 2000 af Kjeld
Site Admin
Brugeravatar

Kjeld
Medlem

Reged: 17/04/2001

Loc: køwenhavn Cherie - eller to sexere på en uge..
#2152 - 07/08/2000 22:54

Som det vil være nogle af listens mere garvede og opmærksomme læsere bekendt, er det ikke altid gået lige godt for Kjeld mht. 'glædespigerne' på det sidste.. Jeg havde en uheldig oplevelse hos en Thai-pige et sted, jeg aldrig skulle ha' indladt mig på - men, som min gamle morfar sagde:'De' it' såån når forstanden ry'er ne' i pikho'et..'
Nåmen - så røg jeg jo ind i Sharon/Chantall - og det var en oplevelse af de helt sublime - en af dem, man hidkalder på den indre film i fremtidige erotiske fantasier.
Og så - ja, så var den der igen i dag. Hvor heldig kan man være. Jeg havde længe funderet over, hvad der mon gemte sig bag navnet 'Cherie'. Nu ved jeg, at i hvert fald én logebroder har sat sig særdeles godt ind i emnet, men andres erfaringer er det nu engang svært at lære noget rigtigt af.
Jeg troppede så op med glade forhåbninger hos Cherie i dag. Stedet lå i et fredeligt, tilpas anonymt villakvarter - så vidt jeg kunne se dejligt fri for nysgerrige naboer. Jeg havde regnet med at skulle komme frem til et 'optaget' skilt - med derefter følgende cirkulære traveture forbi stadig mere indforståede parcelhusejere. Surprise: Der var ingen alenlang kø eller dryppende vandhaner - jeg kunne komme til med det samme. Cherie lukkede selv op, og forventningerne blev straks sat et par hak i vejret. Hun ser nemlig rigtig godt ud, gør hun - og hendes arbejdstøj er der i hvert fald ikke noget i vejen med! Vi måtte så igennem det sædvanlige kedsommelige ritual når man er ny på stedet: Priser, ydelser m.m. For at gøre en lang historie kort, valgte jeg en halv time. Og hvilken halv time! Jeg sagde ja tak til kropsmassage - lad mig nøjes med at sige, at det var en af de mere udvidede kropsmassager, som var ved at pirre Gamle Broder Kjeld ud over alle grænser. Meget, meget professionelt! Herefter fransk - det samme igen - jeg var ved at blive alvorligt bekymret for mit blodtryk. Da vi skiftede land igen, og landede i Danmark, lod jeg mig meget hurtigt overtale til en for mig noget uvant stilling - uuaarrggghhh!! Så kunne jeg ikke holde til mere.
Go' sludder bagefter - hvor Cherie sådan 'en passant ' (navnet er jo fransk..) nævner at der ikke er ret mange der gider at skrive om hende på boardet. De gider nemlig ikke de lange køer udenfor, som en anmeldelse uundgåeligt vil fremkalde. Jeg må tilstå, at noget lignende havde foresvævet Jeres trofaste udsending - men efter en ransagning af de dele af min samvittighed, der var tilgængelig på pågældende tidspunkt, besluttede jeg mig alligevel til at skrive.
Så endnu engang: La' nu vær at flå hinanden helt i stykker for at komme til derude - og, please, gem noget til Broder Kjeld….

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: