Ja man kan komme galt afsted på mange måder...
Udtale navn forkert.
Glemme tiltaleform.
Slikke støvler forkert.
Komme til og grine.
og en liste så lang..at man sider ømt.
Men jeg må sige at Lady Cherie virkelig er en dygtig og faktisk venlig person.
Og tilmed sjov.
F.eks. når man siger hendes navn forkert rækker hendes venlighed faktisk så langt at man kun får et par lussinger som ligner noget fra "Det Forsømte Forår" !!!
Tiltaleform ak ak ak , nej man får altså en kold fornemmelse !!! Ja Lady Cherie ved at koldt vand er forfriskende på ens hukommelse !
Slikke Støvler forkert her møder, man forskellige ting som gør at man virkelig sidder ømt i det.
Grine, ja her må jeg så sige at man kan få en huskekage, men Lady Cherie er altså det værd.
Det skal også siges at har man fejl som mig, der gør at nogle ting kan man ikke så er Lady Cherie da bare et andet sted og slå
Et af mine bedste besøg her i Danmark må jeg sige