cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 10:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bøn til Lady Cherie
Indlæg: 23. dec 2007, 14:03 
Kære Lady Cherie,

Tillykke med din informative og pirrende hjemmeside. Og tak fordi du indbyder læserne til at skrive. Det vil jeg benytte mig af.
Jeg er i en erkendelsesfase. Jeg føler mere og mere trang til at underkaste mig en smuk og stærk Kvinde og tåle alt, hvad Hun for at fornøje sig selv vil udsætte mig for.
Din menu viser mig, at meget, vel næsten alt, kan ske. Du har vist ingen tabuer. Men jeg er alligevel lidt i tvivl, fordi du ikke svarer slaven john doe på hans spørgsmål, men beordrer ham til at sende dig en mail. Jeg kan godt lide, at en slave får en ordre, og måske følger han den. Men vi øvrige læsere af din gæstebog får jo ikke noget svar.
Jeg vil bede dig overveje, om det ikke vil være en god ide at svare på rigtig mange af de spørgsmål, du får i gæstebogen.
Hvis du f.eks. lige ud erklærer, at john doe bare kan stille hos dig, så skal han få den ultimative ydmygelse at føle - ja så vil jeg, der uderskriver mig og føler mig ydmyg, i svaret kunne finde måske den sidste portion mod, der skal til for at bede dig om at måtte komme på besøg og få lov at underkaste mig.
Jeg kender lige nu ikke mine egne lyster og grænser, men jeg er ret sikker på, jeg deler john does fantasi om at blive brugt som toilet. Jeg drømmer om at få en erfaren Domina til at hjælpe mig med at finde grænserne.

Kærlig hilsen fra ydmyg


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 8. jan 2008, 22:29 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej ydmyg,

Nu svarer jeg på de spørgsmål som jeg finder egnet til det, Hvis jeg mener at en email er mere passende. Så er det mit valg! Men jeg er meget glad for i bruger min gæstebog.

Min gamle gæstebog rummede mange svar, men vi må så bare starte forfra...Synd den gik tabt, men sådan er det med det der internet osv.

Hilsen

Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team