|
Kære Lady Cherie,
Tillykke med din informative og pirrende hjemmeside. Og tak fordi du indbyder læserne til at skrive. Det vil jeg benytte mig af.
Jeg er i en erkendelsesfase. Jeg føler mere og mere trang til at underkaste mig en smuk og stærk Kvinde og tåle alt, hvad Hun for at fornøje sig selv vil udsætte mig for.
Din menu viser mig, at meget, vel næsten alt, kan ske. Du har vist ingen tabuer. Men jeg er alligevel lidt i tvivl, fordi du ikke svarer slaven john doe på hans spørgsmål, men beordrer ham til at sende dig en mail. Jeg kan godt lide, at en slave får en ordre, og måske følger han den. Men vi øvrige læsere af din gæstebog får jo ikke noget svar.
Jeg vil bede dig overveje, om det ikke vil være en god ide at svare på rigtig mange af de spørgsmål, du får i gæstebogen.
Hvis du f.eks. lige ud erklærer, at john doe bare kan stille hos dig, så skal han få den ultimative ydmygelse at føle - ja så vil jeg, der uderskriver mig og føler mig ydmyg, i svaret kunne finde måske den sidste portion mod, der skal til for at bede dig om at måtte komme på besøg og få lov at underkaste mig.
Jeg kender lige nu ikke mine egne lyster og grænser, men jeg er ret sikker på, jeg deler john does fantasi om at blive brugt som toilet. Jeg drømmer om at få en erfaren Domina til at hjælpe mig med at finde grænserne.
Kærlig hilsen fra ydmyg
|