cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gäst besök
Indlæg: 22. sep 2008, 14:12 
Hej cherie undrar om du inte kan besöka helsingör någon gång.
MVH PER


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 24. sep 2008, 21:34 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Per

Det tror jeg bestemt ikke!

Men du er meget velkommen i Hvidovre, som kun er en lille togrejse fra Helsingør.

Hilsen

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team