cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 12:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gestapo kasket?
Indlæg: 4. dec 2008, 00:03 
Hej Cherie.
Hvordan går det med at bære kasketten?? Har du har haft den på nogle gange.
jeg tænker at hvis ikke du bryder dig om den, burde du give den til Madame Helene. Jeg havde faktisk hende i tankerne, men jeg mener de har læderkasketter---dog ikke sådan en hardcore en som du har! Jeg ved at Madame Helene nok vil bruge den ´--måske til en afhørings seance film.
Mark.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 6. dec 2008, 05:24 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Mark,

Jeg er godt klar over hvad du "fisker" efter, og stadig som jeg har lovet dig, skal jeg nok lave nogle nye foto! Men som vi snakkede om, så har jeg lidt et problem, med den der, hvad kaldte du det...."diskclamer" (nix, det er ikke stavet rigtigt,) men du ved hvad jeg mener....

Jeg skal samtidig også finde tiden til det.... :roll:

Så Mark, ro på.....et løfte er et løfte!

Hilsen

Lady Cherie

_________________
~~A woman never takes advantage-she takes control ~~

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team