cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 13:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: auktionXXXX
Indlæg: 29. dec 2008, 19:53 
Auktion!?

Hej dejlige kan det ikke passe jeg bød 2450 kr. på dig inde på auktionXXXX

Knus
Mikkel


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 29. dec 2008, 20:04 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Mikkel

Det kan ikke passe, for jeg er ikke på aktionxxx...og hvis jeg er må du meget gerne sende linket til mig hvor det er. du har fundet mig, for så er der noget galt. og nogen har oprettet mig uden mit videne!
Jeg har flot og elegant rettet i dit indlæg, da jeg ikke linker til en side jeg ikke vil beskæftige mig med. :evil:

Hilsen

Lady Cherie

_________________
~~A woman never takes advantage-she takes control ~~

Lady Cherie


Sidst rettet af cherie 30. dec 2008, 01:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team