cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. aug 2026, 15:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Fantastisk oplevelse ved Lady Cherie

Slaven var atter blevet beordret til at stille til opdragelse/afrettelse.
Lady Cherie havde meddelt at slaven skulle afsætte 6 timer til besøget!!
Som altid havde slaven kun et at gøre – ADLYDE!!
Op til besøget havde slaven mange fantasier om, hvorledes Lady Cherie ville bruge den i disse 6 timer.
Slaven ankom selvsagt på præcist det tidspunkt, som den havde fået ORDRE på og lagde sig på knæ uden for døren med det KRÆVEDE honorar i slavekæften.
Slaven blev modtaget af Lady Cherie iført hendes læderoutfit med lårlange høje støvler.
”På knæ slave og kys din herskerindes støvler” var den korte og kommanderende besked, slaven blev mødt med.
”Ind med dig slave og smid dit tøj, nu vil Fruen bruge din slavekrop FULDSTÆNDIG, som Fruen ønsker”.
Slaven kravlede efter den gudesmukke frække Lady Cherie. Lady Cherie bandt nu slaven fast med håndjern og reb og flåede honoraret ud af kæften på slaven.
”Slaven har jo været ulydig og derfor skal den i dag straffes ekstra hårdt uden mulighed for at undgå dens straf”
Ladyen satte en gag i munden på slaven og derefter en lædermaske over dens hoved og strammede snorene stramt. Samtidigt blev ”klapperne” på masken lukket, således at den intet kunne se.
Slaven var således fastbundet og totalt hjælpeløs og kunne kun høre lydene, når Ladyen bevægede sig rundt!! Alle dens sanser var total aktiveret og frygtede/håbede på det næste træk!!
Lady Cherie bandt nu slavepikken stramt op og pludselig kunne den mærke noget koldt ved dens røvhul!!
”Nu skal du have pik slave - og jeg ved jo, du elsker at blive kneppet med min ståldildo”
Langsom begyndte Ladyen at presse ståldildoen længere og længere op i slavens røv, indtil den var helt oppe i slave.
”ja nu kan slaven ligge der og nyde pikken i dens røv, men det er ikke nok - nu skal den også have smerte”
Tankerne væltede rundt i slavens hoved indtil den hørte en raslende lyd af metal. Kort efter satte Ladyen hårde metalklemmer i slavens brystvorter og drejede dem hårdt rundt.
Slaven vred sig i smerte men nød det samtidigt
”Nå slave – nu har jeg nogle flere aftaler, jeg skal have på plads med andre slaver, så nu kan den ligge for sig selv i den næste time!!”
Ladyen efterlod nu slaven total fastbundet, uden mulighed for at se, med ståldildoen helt oppe i dens røv, pikken bundet stramt op samt med klemmer i dens brystvorter!
Slaven kunne i det fjerne høre hvordan Ladyen lavede den ene aftale efter den anden med andre slaver, der skulle komme dagen efter og hvorledes hun skarpt gav dem ordrer på at møde op. Samtidigt vred slaven sig i den fastlåste stilling og smerten fra klemmer i brystvorterne blev mere og mere intens.
Pludselig kunne den høre lyden af Ladyens støvler nærme sig og som lyn fra en klar himmel vred Ladyen klemmerne endnu hårdere rundt på slavens brystvorter!!
” Nå slave – det er jo ikke et hvilehjem – nu bliver den løsnet – og så vil Fruen ud at spise et fint sted med slaven”. Fruen løsnede nu slaven og tog klemmer, gag og masken af.
”Pikken bliver stadig opbundet og ståldildoen ligeså – find den restaurant vi skal spise på mens jeg lige får de sidste aftaler på plads til i morgen”
Slaven fik bestilt bord på restauranten og afsted gik det – Lady Cherie stadig i læderbukser mens ellers lidt diskret påklædning.
Vi ankom til restauranten og fik anvist et bord lidt for os selv. Fruen ønskede at starte med lidt bobler, hvilket selvsagt blev bestilt.
Maden blev bestilt og vi sad og smalltalkede i de næste par timer, mens vi nødt maden og hinandens selskab. Under hele middagen mærkede slaven konstant ståldildoen i dens røv samt den opbundne pik. Ladyen bemærkede dette flere gange, men smilede bare ondskabsfuldt
Da vi var færdige kom tjeneren hen til bordet, hvor Lady Cherie højt udtalte til tjeneren:
” MIN SLAVE VIL BETALE NU”
Såvel tjeneren som slaven blev lidt mundlamme – men tjeneren fik dog fremstammet – Javel Frue!!
På vej ud af restauranten glemte slaven at holde døren for Fruen – og straks kom konsekvensen – en svingende lussing og ordene ” Slave – den trænger til at lære pli – men det skal vi nok klare om lidt”. Slaven så ikke om personalet opfattede dette lille optrin, men skyndte sig ud til bilen, hvor den selvsagt åbnede døren for Ladyen til bilen!!
I bilen på vej tilbage blev tone lidt mere skarp fra Ladyen – hun var ikke tilfreds med dens opførsel og glædede sig til at få den afretter – som hun sagde.
”Ind med dig slave – nu skal du mærke mine piske og spanskrør overalt på din slavekrop – af med tøjet og gør dig klar til din afstraffelse”
Slaven blev atter bundet fast med spredte ben og stod klar. Ladyen havde igen taget hele sit læderoutfit på og de lårlange støvler og lignede den GUDINDE, hun er!!
Slagene fra Fruens piske begyndte langsomt at hagle ned over slavens baller og ryg. Da den var blevet varmet op fortsatte slagene fra bullwhippen hårdere og hårdere. Slaven vred sig i smerte men også vellyst, hvilket Fruen straks bemærkede!!
”Nu er det jo ikke meningen at slaven skal nyde dette – fornøjelsen er på min side!! Nu skal den få kærligheden at føle med mine spanskrør og især det med piggene på – ikke slave” – smilede Ladyen!!!
Det kan nok være at smilet stivnede lidt på slaven, da Fruen begyndte hårdere og hårdere med spanskrøret. Slaven nød det dog i fulde drag og især da den så at Ladyen nød at afrette slaven.
Ladyen ved godt, at slaven er vild med at blive pisket til blods!
”Se her hvad jeg har slave” og viste spanskrøret med piggene – ” Nu skal vi rigtigt lege”
Slagene kom nu uafbrudt – kun afbrudt af små pauser, hvor slavens krop blev inspiceret for hvor dybt piggene bed i slavens krop.!!
Desværre stoppede Ladyen – tændte sig en smøg og kiggede den ind i øjnene.
”Har slaven snart lært hvordan den skal opføre sig?”
Ja svarede slaven - og tiggede igen om mere pisk/smerte
Fruen kiggede djævelsk ondt på den og udtalte:
”Jeg skal give slaven smerte” – hvorefter Fruen langsomt begyndte at brænde slavens brystvorter med sin cigaret, indtil hun hårdt slukkede smøgen på slavens bryst og sagde:
” Tag dit tøj på slave og gå. Det er midnat og jeg gider ikke bruge den mere i dag” samtidigt med denne ordre fik slaven en svingende lussing og forstod, at nu var det slut for denne gang.
Slaven takker mange gange for, at den fik æren af at tjene DEM
Slaven venter nu spændt på, om Lady Cherie stadig har ledige tider og gider art se den, når hun besøger Aalborg d. 2. og 3. september 2026!!
http://www.Cherie.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: