cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 11:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Jeg er jo på vej
Indlæg: 29. jul 2009, 01:30 

Tilmeldt: 29. jul 2009, 01:22
Indlæg: 1
Hej Lady Cheri
Jeg er ikke så god til det der falde på halen på skrift.
Så på en flad talerken, skal jeg bestile tid her på siden eller hos aarhusbabes.dk når nu du kommer herover ?

av av Ronnie


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29. jul 2009, 22:57 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Ronni

Du skal ringe på min tidsbestillingsfon på 22 96 10 04

du er velkommen til at gøre det allerede nu.

Hilsen

Lady Cherie :)

_________________
~~A woman never takes advantage-she takes control ~~

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team