cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 13:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: S/M rum
Indlæg: 23. jan 2008, 18:51 
Hej Cherie
tänkte bara fråga dig när får vi se några foto på ditt S/M rum?
Ha det så bra kram Jonas


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 23. jan 2008, 23:05 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Jonte

Jamen det er der da...kik under "hos Lady Cherie"

Der er godt nok sket, lidt hernede siden ....jeg fået en ny fin bænk, med massere af spændene bindemuligheder, lavet til mig af en herre i Århus.
(jo jeg skal nok tage nogle nye foto) :D

Jonas...du får også lige et Hexekrammmm :lol:

Hilsen

Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team