cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 13:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En god og varm torsdag formidag.

Man må jo anerkende at har har havde glæde sig til at møde Lady Cherie. (hvem vil ikke det sf...)

Jeg gik ud af bussen. Og det var lige staret med at små dryppe. Nu skulle jeg lige huske hvor jeg skulle hen, man skulle ikke være for langt tid ude i det vejr. Fande hus nr. Jeg gik lidt vider, og sende en SMS til Lady Cherie, at jeg var der om fem min., jeg var heldig! hun svaret tilbage, at jeg bare kunne komme.
Jeg vendte rundt, så jeg havde retningen tilbage.

Jeg gik om i baghaven, og fant døren, der var ikke stod optaget ss.. Der var to dørklokker, hvad for en skulle man vælge, jeg tog den trødløse. der gik et stykke tid inden døren gik op. Og så stod hun så sf... med et drilsk blik i øjnene. "Der står du da meget god", sage Lady Cherie så, " vil du ind?". Jeg drillet lidt tilbag, "næææ! det er jo et strålende vejr idag", smilte jeg.

Jeg stillte min sko ud i angtreen, og gik sammen ind i det gule rum, hvor der var en seng. Lady Cherie sage tag plads. Jeg satte mig på senge. Og Lady Cherie satte sig på hug for and mig og sage har du husket dit brev. Jeg havde forberedt mig, med brev og tjek-liste, så Lady Cherie fik det hele. Hun smed mig i bad, og fik en tør bemærken om Lady Cherie ikke lige kunne forstå at slaven sad på sengen.

Jeg gik i bad, og gjore mig klar til at komme i det sorte-rum. Lady Cherie beroede at jeg skulle kravle ind i det sorte-rum, og at jeg skulle rejse mig op.
Da jeg stod ind i det sorte-rum, fik jeg lov til at klæde Lady Cherie af, skulle det lige sive ind. At få love til at klæde Lady Cherie af, og få lov til at se Lady Cherie's flotte og lækker krop. Det troede jeg man skulle gøre sig fortjent til *sf*. Jeg blev så overrasket, (eller ikke tænkt på det) at man kunne få nydelesen at duften af Lady Cherie, når man var så tæt på Lady Cherie! Bare en snært af Lady Cherie hud eller parfume.
Måske hang den i Lady Cherie's tøj! Det må jeg under søge næste gang, hvis jeg få lov.
Hvad hedder så slave? Da jeg var færdig med at af klæde Lady Cherie. Tak, Sage jeg. Lady Cherie tog fat i min bryst vorte, og klemte til. Jeg kom i tanke om hvordan man tiltage Lady Cherie. man sige "tak Lady Cherie". Den sad ikke helt i skabet, så lige pluselig "slam". Der kom lige en flad hånd, fra højer sider. Jeg kom i tanke om jeg i forvejen ikke er så god til at huske navne.

Lady Cherie fast gjorde mig til kæder, som hang i loftet, og sad fast i gulvet. "Der er ikke meget begejsting at spore" sage Lady Cherie pirket til min pik, som hang slapt. Hun begyndte at binde mine nosser op, og forsate at snåre min pik op. Lady Cherie sendte mig et blik, og snåre igen, og igen. Hun var næsten helt ude ved mit pik hovede, og kunne mærke det var ved at blive ubehageligt. Nåååå! sage Lady Cherie, med smil på læben. Du sige "til" ikk. Det sage jeg med det samme. Lady Cherie bandt snoren ender i min halsbånd. Nu kan slaven se om han kan få live den.
Lady Cherie stillede sig foran mig, kys mine bryster, sage Lady Cherie. Slaven kan ikke nå, sage jeg. Jeg havde bare glemt at man kan læne frem, så der kom lige en flad højer, fra Lady Cherie. Jeg lænte mig frem, men jeg kunne ikke nå stadig. Lady Cherie smilte skævt til mig. Lady Cherie flade kom igen. Slaven tro hans hals blev længen, for han kunne Lady Cherie's brystes, og gav det et kys, og rejste sig op igen. Hvad med det andet, sage Lady Cherie. Nåå! nu igen! tænkte jeg, men opdaget det kom ud af min mund. Slaven nået Lady Cherie's andet bryst, og begyndte at slikke på det. Hvad laver slaven, sage Lady Cherie. Sage hun ikke at slaven kysse? Slaven begyndte at kysse med det samme.

Slaven skulle jo havde en traf for to ting. At slikke Lady Cherie's bryst, og for at brokke sig. Lady Cherie fant en læder pisk frem. Kan slaven læne sin pik frem. Lady Cherie svinget piske rundt, så skulle slaven læne sig ind i pisken.

Lady Cherie løsnet hænder, og beorede slaven ned på knæ. Slaven knælet for Lady Cherie. Lady Cherie syndes at slaven skulle lære at sutte pik. Jeg tog pikke ind i munden. Lady Cherie hev den ud igen. Man Skal bruge tungen først. Slaven brugte sin tunge, og forstilte at det var hans ejen pik. Så han var sikker at den ville vokse.
Så begyndet Lady Cherie at mund-kneppet slaven. Lady Cherie førte pikken ned langt i halsen på slaven, så han næsten ikke få luft.
Lady Cherie sage at jeg fortjente at blive røv-pulet. Hun sage at slaven ligge mig ned. Lady Cherie satte sig over mit hovede, så jeg kunne slikke Lady Cherie fisse og røv, mens hun begyndte at lege med min pik.
Lady Cherie oppet at mit hovede, og gik ned for at lege med min røv og pik. (det var lækket med den varme olie som Lady Cherie på min pik)
Til sidet var jeg nød til at give slip, for Lady Cherie røv-pullet slaven meget dybt.

De ydmygende hisen din slave Lionel

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: