cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 10:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: GLAD PÅSK CHERIE
Indlæg: 21. mar 2008, 08:58 
Tjo Inte många som skriver har så jag tänkte att jag får önska dig en glad påsk själv firar jag i Dublin

Ha det Jonas


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 25. mar 2008, 23:13 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Jonas

Mange tak for din påske hilsen :lol:

Dublin?...orv det må du fortælle mig om en dag.

Hilsen og et krammmmmm

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team