|
Fantastiske Lady Cherie,
Lady undeskriver sig Hex af Guds nåde. Der er absolut dækning for denne betegnelse, ja faktisk kan den være endnu finere, nemlig Sadist af Guds nåde. jeg har besøgt Lady et par gange og må - af grunde, som læserne nok forstår, betegne mig selv som under hælen. jeg kunne også have skrevet slave, for det er hvad Lady med god grund betragter mig som - og en position, jeg er stolt af. Sidst jeg besøgte Lady blev jeg spurgt efter, om jeg var ren, og jeg svarede, at jeg havde været i bad for et par timer siden. Du skal være helt ren, lød det, og jeg blev beordret til at strippe for Lady - og derefter på knæ kravle ud på badeværelset. Hurtigere, blev der sagt, mens jeg blev sparket bagi. Mens jeg stod under bruseren, stak Lady hånden ind, og så lød det: Hvad fanden bilder sådan et kryb sig ind. Du skal ikke bruge mit varme vand, ned på gulvet. Der blev skruet fuldt op for den kolde stråle. Det var virkelig modbydeligt, men Ladys reaktion var ligetil: en hånlatter, der endnu runger i mig. Lady er Sadist, virkelig og ægte Sadist - den, som nyder slavens smerte og kan lide at håne og nedgøre slaven, både i ord og gennem ydmygelse og ved at påføre smerte. Da jeg klynkede, blev jeg beordret til at holde kæft, fordi det for Lady var en nydelse at pine mig, og den nydelse skulle jeg ikke tage fra min Herskerinde og ejer. Senere blev jeg bundet, svinebundet. Og så fik jeg pisken at føle på ryggen, hvorefter jeg blev sparket om at ligge på ryggen. Jeg fik ordre til at åbne munden og blev spyttet i kæften. Så kom stilethælene i arbejde ned over min krop. Jeg blev ikke skånet, heller ikke for Ladys latter, nrå det gjorde allermest ondt. Netop Ladys Cheries evne til at nyde slavens smerte og ydmygelse er himmelsk. Hun agerer om nogen under Guds nåde. Pludselig sad Lady over mig og krævede, jeg slikkede hendes røv ren - at jeg fik tungen helt ind. Det klarede jeg ikke tilfredsstillende, hvorfor jeg blev straffet med knytnæveslag på brystet og fik lussinger, mens jeg lå på gulvet. Det var så stærkt, fordid jeg oplevede, at det frydede Lady Cherie at have en sølle mand under behandling og opdragelse. Så blev jeg løsnet, men fik ordre til at blive liggende på ryggen, hvorefter Lady Cheries satte sig over mit fjæs og pissede mig i munden. Det, jeg ikke drak, blev jeg tvunget til at slikke op bagefter. Lady Cherie ér Sadist af Guds nåde.
under hælen
|