Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: "Cherie" sendt til VL 09.01. 2002 af T.......mande
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: "Cherie" sendt til VL 09.01. 2002 af T.......manden!

--------------------------------------------------------------------------------
Forfatter Indlæg: Cherie
<t......manden>
Ikke medlem
Sendt 09 Januar 2002 11:27
--------------------------------------------------------------------------------
Hej med jer, I skal høre om årets første besøg hos gudinden i Hvidovre.
Den smukke heks åbnede døren, af med skoene, hvad skal vi lege i dag, sagde heksen, syv lapper skiftede hænder, stil du kosten ved fodenden og medbring en stor dildo, fordi jeg har lyst til at røre rundt i dit smukke underliv, og så skal vi afslutte med en lektion fransk, til min pik.

Heksen smed sig på ryggen med stængerne i vejret, det er en fantastisk flot fisse heksen har mellem benene, skamlæberne skiftede form og facon når den store dildo sprang ind og ud.

Synet af dildoen i fissen på virkede safterne i pungen så de sted helt op i pikken.
Smukke nu er tiden inde til en lille fransk samtale med min pik, samtalen stod på i 10 minutter så kunne fyren ikke holde til spændingerne mere, en fantastisk udløsning årets første i munden på gudinden, musklerne i hele kroppen sitrede en stund.

Hun er præcis lige så dejlig som jeg husker hende.

Gode parkerings forhold, rent og pænt sted, smuk og fræk gudinde, hun kan sit kram, gudinden er et besøg værd, er du i tvivl så se billederne på http://www.cherie.dk/

Formanden for fan klubben.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: