|
6. kapitel
Efter en kort tid begyndte det at kunne mærkes, at han sad på alle de pigge han prøvede at dreje sig lidt for at flytte belastningspunkterne lidt.
”Lad være med det det gør det blot værre for dig, slave!!”
Hun begyndte at spise, og han sad og betragtede hende, han var tørstig, og hans øjne fulgt hendes vinglas, hver gang, hun drak.
”Er du tørstig?”
”Ja, Lady C.”
”Du må vente til jeg er færdig, du skal vel også have noget at spise.”
”Ja tak, Lady C,” det var ved at blive en naturlig sag for ham at være ærbødig over for hende.
Hun drejede sin stol og skubbede ham hen foran stolen, tog sit vinglas og stak fingeren ned i det og ført fingeren op til hans mund.
”Er du tilfreds med vinen?”
”Ja, det er en god vin, Deres Nåde.”
Du får et glas hvis du kan få rejsning.”
Han kunne overhoved ikke få rejsning i den her situation.
”Få den op at stå!!”
”Det kan jeg ikke det gør så ondt at sidde her, Deres Nåde.”
”Vil det sige at tøsen blot skal se på dig så har du rejsning?”
”Nej, men hun pirrede mig til rejsning, Deres Nåde.”
”Jeg må lige forklare dig det helt tydeligt. Du har overgivet dig helt i min magt, det betyder, jeg bestemmer over dig , også dit følelsesliv, råder jeg over, og jeg skal sørge for, at du vil komme til at kryb for mig, indtil du er, som jeg vil have dig. Når jeg ønsker, du skal have rejsning, har du rejsning, forstået!!”
Han nikkede men vidst udmærket at det var han ikke herrer over.
”Jeg vil ikke have, du får orgasme, uden jeg ønsker det, og straffen er hård, hvis du tager dig den frihed. Du må forstå at du kun er til for min fornøjelse.”
”Du gør alt hvad jeg siger, og du er nu min slave, forstået!!”
”Javel, Lady C.” Jo mere vred hun blev jo mere betaget blev han i hende.
Hun stillede sig foran hans stol og bad ham kæle med hænderne uden på skinbukserne i hendes skridt, han mærkede at det ophidsede ham. Pludselig greb hun ham i begge brystvorter og vred til, han skreg.
”Har jeg bedt dig om at få rejsning, det får du åbenbart når det passer dig!!”
”Nu må vi heller gå ind og få opdraget tøsen!” hun løsnede ham, han så undrende på og sagde:
”Jamen skal jeg ikke have noget at spise og drikke, jeg er faktisk meget sulten og tørstig?”
”Rejs dig op!! ”
”Ned på maven!!”
”Saml hænderne på ryggen!!”
”Har du slet ingen dannelse, Du tiltaler mig med Deres nåde og omtaler dig selv i intetform du må forstå at indtil du er til rettet er du intet, jeg vil tiltale dig som en køter!!” Hun stillede sine fødder på hver side af han hoved og lynede op i sine bukser pissen strømmede ned over han hoved.
”Slik gulvet rent, din køter!!”
”Det gør jeg ikke.”
En piske hvinede ned over hans balder, han fik tre slag, aldrig før havde han mærket noget der gjorde så ondt, hvad gik det af ham, han begyndte at græde. Han rejste sig op på knæ.
”Stop her jeg vil ikke være her mere.”
To mænd kom og greb han arme.
”Har du ikke accepteret at du vil underlægge dig mig, du skal komme til at tigge om, at slikke mine gyldne dråber op!!” Hendes stemme havde ændret sig og var nu kold og bydende.
”Bind ham op!!!”
Han var nu i et lille sort rum, han arme var lænket til loftet og han ben til gulvet, han havde kæmpet imod, men de to kunne deres kram. De bandt et stykke stof for han øjne.
Hun kom ind, han kunne høre stiletterne bevægede sig rundt om ham. Pludselig kom det først slag en piske snoede sig rundt om ham, han skreg. Slagene kom lynhurtige han kunne ikke nå at reagere på de enkelte slag før det næste kom.
”STOP –STOP, jeg skal gøre alt hvad du siger blot du stopper.”
”Er han tungnem!!” han mærkede hendes mund ved hans brystvorte og hun bed.
”Nej, NEJ, du må ikke bide den af.”
”Hvis du en gang mere tiltaler mig med du, klipper jeg dem begge af, dit kryb!!”
”Det må Hendes Nåde undskylde,” sagde han klynkende.
”Hvad vil du så gerne??”
”Jeg vil gerne slikke op efter mig, Deres Nåde.”
”Du skal først have halvtreds slag på balderne med spanskrør, er det i orden?”
”Jeg har aldrig fået spanskrør, Deres nåde.”
Hun gik hen foran tog bindet af han øjne. Han fik et chok, hendes øjne funklede hendes læber var våde, hun virkede, som en kvinde i trance. Hun tog han ansigt og kyssede ham hårdt og inderligt.
”Tig mig for, at jeg skal slå dig, min dejlige slave!!”
” Nej, det kan jeg ikke, jeg er bange for Dem.”
Han fik to hvinede ørefigner og hun spyttede ham i ansigtet. Hurtig var hun bag ham og slagende hvinede ned over han balder. Han var holdt op med at skrige, hans hoved var bøjet og tårene løb ned af hans kinder.
”Så er det over min lille dejlige slave, sig du elsker mig.” Han svarede ikke.
”Nå, du elsker nok at blive slået, så jeg må heller begynde forfra, men denne gang slår jeg til.!” Han blev panisk og sagde:
”Jeg elsker Dem .”
”God så må du heller gøre rent efter dig.”
Han lå på maven og slikkede marmorgulvet rent, han balder brændte og han ansigt var præget at opgivenhed.
”Du er da god til at slikke, En gang får du også lov til at slikke mig, jeg glæder mig allerede, der er ikke ret mange der er gode til at slikke, så du skal nok have lidt mere træning.”
Han blev ført ind til Uno og anbragt på knæ mellem hendes ben.
Fortsættes…….
|