cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 13:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: I Hendes vold

Her kommer en fortsat novelle, som Lady Cherie har beordret mig til at skrive, jeg vil gøre opmærksom på, at det er en novelle og at den ikke er taget direkte fra min vidunderlige Ejers verden.

1. kapitel

Endelig nærmede dagen sig. I morgen kl. 11.00. Jeg havde vendt og drejet tanken og endelig taget den endelige beslutning. Min virksomhed havde fået en kvindelig leder, men hvilke leder. Hele mit liv har jeg altid været den dominerende. Det har været et stort pres, jeg har faktisk altid ønsket at dele det pres med en anden, tænk sig at kunne gå i seng om aftenen og blot vente på næste dag at få besked på hvad man skulle. Det lød som en drøm, kunne jeg virkelig underordne mig helt , jeg var jo en dominerende type.

Det startede med, at jeg kom til en hotelrestaurant, alt var optaget på nær en enkelt plads ved et tomands bord. Tjeneren meddelte mig at der ikke var noget ledige bord.

”Jamen hvad så med den plads der?”

Den kan overhovedet ikke komme på tale, det bord er altid reserveret af den smukke lady, der sidder og spiser ved bordet.”

”Kunne De ikke spørge om jeg ikke kan få den anden plads ved bordet?”

”Det tør jeg ikke, hun er stamgæst her og kan være ret bestemt, jeg er faktisk lidt bange for hende.”

”Så må jeg selv gå hen og spørge.”

”Nej , vores kunder skal ikke udsættes for at gæsterne kommer rendende, det er er ikke et cafeteria, men jeg gør en undtagelse, vent her.”

Jeg så han talt med kvinden, som drejede hovedet hen mod mig, jeg så der kom et smil på hendes læber.

Tjeneren kom til bage.

”Lady vil gerne have du selv kommer over og beder om at få plads ved bordet, men ikke noget med at provokere hende, de taler pænt til hende.”

Han gik hen til bordet og spurgte.

”De er jo en nydelig mand, De må gerne sidde hos mig, men jeg vil godkende hvad de spiser, og de spiser som min gæst, Sæt Dem!” ordene kom piskesmæld. Han blev helt forvirret og skyndte sig at sætte sig.

Hun bestilte mad til ham, og han var klar over, at hun ikke var en hvem som helst tjenerne spang for hende, som om hun var vor herre selv.

”De sidder og betragter mig som om jeg er et udstillings dyr. Vær venlig kun at se på mig når jeg tiltaler dem.”

”De er en smuk kvinde og den kjole de har på er som skabt til Dem.”

”Det er den også.”

”Mit navn er…” han blev afbrudt.

”Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad De hedder, jeg skal blot vide om De er gifte, hvis De ikke er gift, vil jeg gerne byde Dem en kop kaffe på mit værelse, for en ordens skyld drikker jeg ikke selv kaffe, men det ved de godt her.

Da de kom op på værelset, var der dækket op ved et lille bord, der var en læderlænestol og på den anden side af bordet var en skammel også i læder. På bordet stod en kaffekop og et glas fyldt med en gul væske der stod også to champagne glas og en flaske champagne på køl .

Hun satte sig i lænestolen, det sorte læder fremhævede hendes hud, hendes hvide kjole var som skabt til helheden.
”Tag jakken af og sæt dig på skamlen!”

Han tog jakken af.

”Hæng den på bøjlen derover!” sagde hun og pegede på knagerækken.

Han satte sig.

Han så på hendes flotte korslagte ben, han turde ikke se hende i ansigtet, han var allerede helt fascineret af hende.

Hun løftede sit glas og han sin kop.

”Skål og velkommen.”

”Når du skåler med mig skal du se mig i øjnene!”

Hendes øjne fangede hans, til sidst måtte han sænke blikket. Han så der kom et smil på hendes læber.

”Jeg er interesseret i dig, du trænger til en, der kan tage vare på dig.”

”Det forstår jeg intet af. Jeg har da klaret mig godt hidtil.”

”Er du lykkelig?”

”Ja, jeg er ret godt stillet, min virksomhed er i rivende udvikling og jeg har ingen økonomiske problemer.”

”Og på det følelsesmæssige område?”

”Nej, jeg savner nok en kvinde i mit liv, dem jeg hidtil har mødt er mere interesserede i mine penge end mig, måske er det blot noget jeg bilder mig ind. Jeg er er så usikker på det område.”

”Har du personalet der kan drive din virksomhed?”

”Ja, min underdirektør, hun er fantastisk. Hvorfor i al verden spørger De om det?”

”Kan du overdrage ledelsen af firmaet i en periode til hendes ledelse?”

”Ja, men jeg synes ikke jeg skal diskutere de ting med en vildt fremmede kvinde.”

”Jeg er ikke en vildt fremmede kvinde, jeg er interesseret dig og på ingen måde interesseret i din økonomi, den har du selv gjort dig fortjent til, så lad os ikke tale om det emne.”

”Nu er jeg først rigtig forvirret, jeg har kendt Dem i godt en time og jeg fortæller om mine inderste følelser, De er en særdeles attraktiv kvinde, men jeg kan ikke finde ud af Dem.”

”Jeg vil foreslå dig noget:”

”Du overlader ledelsen af din virksomhed til din vicedirektør et halv år. I den periode vil du tilhøre mig og jeg vi forme dig helt efter mit ønske. Det vil blive hårdt for dig, men det vil også give dig en psykisk nærhed du aldrig har oplevet før. Når jeg siger jeg ønsker at eje dig, betyder det ikke at du bliver helt uselvstændig, nej du vil få en indre ro et tilhørsforhold der vil gøre dig meget lykkelig.”

”Jamen jeg har jo altid været altid været meget selvstændig, så jeg tror ikke jeg kan underlægge mig en anden.” Svarede han.

”Og alligevel siger du at du savner en nærhed i din tilværelse, den kan jeg give dig.”

”Jeg tror ikke jeg kan underlægge mig en anden.”

”Det er dit valg du får 14 dage til at bestemme dig og vælger du at blive min, komme til dette værelse onsdag den 21. kl. 11.00. ”

Han anede ikke hvad han skulle svare, hans øjne var som klæbet til hendes hænder, som lå i hendes skød, de var så smukke og velplejet. Han turde ikke se hendes ansigt.

Hun rejste og han gjorde det samme.

”Se mig i øjnene og kys mig, jeg vil have et ordentligt kys, champagnen gemmer vi til en anden gang.”

Han huskede stadig da, han stod uden for døren og stadig kunne dufte hende, han så på døren der stod privat, han gik hen til elevatoren og så hvilke etage han var på ,han så at der i elevatoren øverst stod privat.

” I morgen kl 11.00 skulle han atter møde hende, hun havde ikke været ude af hans hoved siden. Alt var ordnet. Han var klar til at trække et halvt ud at sin kalender og havde fortalt at han tog et halvt års ferie.

Fortsættes….

Titel: del 2

2. kapitel

Han var knap kommet ind på hotellet før en herrer kom hen til ham.

”De er præcis, skal jeg køre dem op til privaten, De er ventet.”

”Så snart jeg kører med elevatoren går, de blot hen til den dør der står privat på og banker på, venter et øjeblik og går ind.”

Han kunne mærke håndfladen var klam da han åbnede døren. I det han trådte ind, så han en mand og en ung pige rejse sig. Manden der var klædt i en mørk habit rakte ham hånden.

”God dag og velkommen., Jeg er privat chauffør hos Lady, og det er hendes privatsekretær, for en orden skyld tiltales fruen lady og intet andet så lad vær med at spørge om hendes navn. Sekretæren vil orienter dig på turen, vi køre nu. Kom !”
De tog elevatoren ned til parkeringskælderen og sekretæren satte sig ved siden af ham på bagsædet. Hun trykkede på en knap og et sort gardin rullede for alle vinduer også for glaspladen mellem dem og chaufføren.

Nu kørte de på en grusvej, efter en tid standsede bilen og gardinerne gled op han så de holdt foran et gammelt bindingsværkshus med stråtag.

”Vi er nu ved Ladyens jagthus her skal du være et stykke tid under min ledelse.” Henvendt til chaufføren sagde hun:
”Kør til bagsiden af huset!”

”Den indgang der, den er til tyende, det er den eneste indgang du må benytte.” Sagde hun og åbnede bildøren, tog ham i hånden og førte ham ind.

”Kl. 18.00 kommer din Lady indtil da gør du alt hvad jeg forlanger, Forstået!!” han nikkede.

”Ok, du ønsker ikke at tale, godt så gør du alt, hvad jeg siger uden en lyd!” hendes stemme var pludselig blevet kold og bydende. Hun satte sig på en taburet.

”Tag alt tøjet af!!”

Nej, han kunne ikke afklæde sig for en ung kvinde i tyveren, medens hun sad og betragtede ham.

”Nej det kan jeg altså ikke.”

”Hvem har givet dig lov til at tale!!”

”Jeg skal møde en kvinde og ikke dig, alt det der det kan du godt glemme.”

”Så må jeg jo hente hjælp.” Sagde hun og klappede i hænderne. I det samme trådte to mænd ind. Det var et par stor fyre. Han så de låste døren efter sig.

Han så de skruede to øjer i gulvet, dernæst to øjer i loftbjælken hurtig lænkede de begge hans arme med håndjern til øjerne i loftet, dernæst han ben til øjerne i gulvet, den ene stak hånden ned i den værktøjskasse de have med og rakte sekretæren en stor skræddersaks og væk var de.

”Forstår du ikke, jeg skal forberede dig til mødet kl 18, så kan det jo ikke hjælpe noget, at du ikke vil gøre, det du blev bedt om, er det en dyr habit du har på?!

”Ja den er i thaisilke, jeg har selv hentet stoffet.”

”Det var da ærgerlig den så skal gå til.” Han mærkede saksens kolde stål, da hun klippede langs han ben også jakken og skjorten blev klippet af ham.

Du må ikke bære smykker, kun dem Lady C ønsker, så jeg tager dit ur.” Hun gik rundt om ham og betragtede ham fra alle vinkler, aldrig har han været så genert, han kunne mærke kinderne rødme.

Har du fået for meget sol jeg kan se dine kinder er lidt røde?” sagde hun med et glimt i øjet.

”Jeg kan se der er nogle småting jeg skal have ordnet, det vil Lady C sætte pris på.” sagde hun og gik.

Hun kom tilbage med en bakke hvor der stod et vandfad med varmt vand, han kunne også se der lå noget under et håndklæde.

”Jeg skal have renset din krop for hår, sådan ønsker hun det.” Hun sprøjtede skum på hans bryst og fjerne alle hårene, dernæst tog armene og benene.

”Så mangler vi bare omkring din pik, du bliver som en umoden dreng at se på, jeg går ud fra at du ikke får rejsning, det vil jeg nødig se for så skal jeg fortælle fruen det.”

Hun var færdig.

”Så fin du er min lille umodne dreng, giv mig et kys.”

Hun tog hans hoved og gav ham et kys, samtidig greb hun omkring han pik, han vejertrækning blev hurtigere.

”Hvad i alverden er det får den umodne dreng rejsning, har han fået lov til det, jeg er nødt til at fortælle Lady C det!!”
”Stakkels dig, du ved slet ikke hvordan hun er.”

Fortsættes……….

Titel: kapitel 3

3. kapitel

Han vidste ikke hvor længe han havde stået der, men han var ved at få krampe i arme og ben. Endelig kom sekretæren.

Hun havde klædt om og havde en smuk rød kjole på. Han kunne svagt ane hendes krop under den. Hun var nøgen under den og han kunne svagt mærke hendes krop, det pirrede ham lidt.

”Så er tiden ved at være her, du skal ind til Ladyen, glæder du dig ikke?” Sagde hun og spændte et stålhalsbånd om hans hals.

”Det ved jeg ikke, gider du ikke løsne mig jeg har krampe i mine arme og ben?”

Hun tog fat med fingrene om hans brystvorterog vred rundt.

”Av, Av, hvad bilder du dig ind?”

Hun vred en gang til.

”Du skal ikke omtale mig med DU ved DU ikke at du nu er slave?” hun førte hånden ned til hans pik.

”Hvad i alverden den er jo helt våd, vil du komme dryppende ind til fruen?” hun bøjede sin ned og slikkede den af.

”Nej , nej det må De ikke, det er så lang tid siden jeg har prøvet det.”

”Ja, jeg kan mærke den bliver større, Du ved godt, at det kun er hende, der bestemmer om du må få rejsning og måske en gang i mellem mig.” sagde hun leende.

Hun løsnede ham og han fik en hvid skjorte på. Derefter fik han bind for øjnene.

”Følg mig, ” sagde hun og tog hans hånd.

Han blev placeret i et rum, hun anbragte hans hænder på ryggen og gav ham håndjern på og fjernede bindet for han øjne. Han stod og stirrede direkte mod en dør. Hun gik hen til døren, bankede på og sagde:

”Lady C så er han klar,” sagde hun og åbnede døren.

Ind trådte hun. Det gav et sæt i ham. Hun var klædt i en stram sort skindragt, de høje stilethæle og de stramtsiddende skinbukser, der sad som om de var malet på hende, fremhævede hendes flotte ben. På hendes overkrop bar hun en skinjakke, der måtte været syet til hende, jakken var knappet op ved halsen og det virkede som om hendes flotte bryster prøvede at sprænge sig i gennem. Han havde nok set sådan nogle dragter på nettet, men det her oversteg alt hvad han havde set. Han stod med åben mund og kunne ikke få nok af at se på hende.

”Så er det nok, bøj hovedet og se ned i gulvet!” Han skyndte at gøre, som det blev sagt.

”Kys mine fødder!”

Han anede ikke hvorfor, men han lod sig falde ned og kyssede begge hendes tåspidser.

”Rejs dig op!”

Det var praktisk taget umuligt at komme op med hænderne lænket bag på ryggen, til sidst lod han sig vælte om på siden og kunne derved rejse sig. Han så på hende ligesom undskyldende.

”Fik du ikke besked på at du ikke måtte se på mig!”

”Det må De undskylde.”

”Undskyldninger gælder ikke her!!”

”Uno tag håndjernene af ham!” Uno, som hun åbenbar hed, tog håndjernet af ham. Han beholdt hænderne på ryggen fordi han ikke vidst hvor han skulle gøre af dem.

”Slave løft op i din skjorte, så jeg kan se hvor godt du er udstyret!” Nej, det kunne han altså ikke han rystede på hovedet.

”Uno har du ikke instrueret ham god nok?”

”Jo, jeg har fortalt ham at han skulle gøre alt hvad De sagde.”

”Uno har dine ord ikke magt, hent pisken!!”

Uno kom tilbage med en ridepisk, faldt på knæ og overrakte pisken til ladyen.

”Uno bøj dig forover og sæt hænderne i gulvet!!”

”Slave løft hendes kjole så hendes balder bliver blottet!!” hvad i alverden skulle ske her helt automatisk lage han nederdelen op på hendes ryg i samme øjeblik kom slaget på uno balde hun skreg.

”Uno, hvis ikke man kan udføre en ordre, hvad skal man så???”

”Man skal straffes, Deres Højhed .”

”Hvor mange slag ?”

”Fem Deres Højhed.”

”Du får otte!”

”Tak, My Lady.”

”De må ikke slå hende det er min skyld,” han så ned på den røde streg der løb over hendes balder, han lagde hånden med håndfladen opad ind over hendes balder for at beskytte hende.

”Flyt den hånd!!”

”Nej, det gør jeg ikke.” Sagde han med bestemt stemme .

” OK, gå hen til bordet og læg dine hænder med håndfladen op af.

Syv slag hvinede ned over hans håndfladerne.

”Kom her!!”
”Løft så den skjorte op!!”

fortsættes……

Titel: kapitel 4

4. kapitel

Han blev mørkerød i hovedet, da han løftede op i skjorten.

”Åh, herre gud er det alt hvad du har, som jeg ikke må se! Tag skjorten af så jeg kan se om resten af dig er lige så jeg kan se om resten af din krop er dårlig!”

”Det kan jeg ikke, jeg kan ikke stå her og blotte mig for Dem. Nej det gør jeg ikke!”

”Du nød nok, da jeg slog Uno, vil du virkelig have at jeg skal slå hende igen??”

”De er da en mærkelig kvinde, der kan finde på at slå en helt uskyldig pige og så, så hårdt.”

”Kommer den skjorte af, du har jo selv valgt mig!!”

Hun gik rundt om ham, han stod helt nøgen, med hænderne foldet i nakken.

”Jeg synes den drypper, få den op at stå!!”

”Det kan jeg ikke, slet ikke i den her situation.”

”Hvem bestemmer det???” pisken hvinede ned over hans balder.

”Brug højre hånd, det er mig der bestemmer om du må have rejsning!!”

”Jeg kan altså ikke stå her og onanere.”

Han forsøgte at få den op at stå, men under de her omstændighed var det håbløst.

”Uno før ham ind i det røde værelse,” sagde hun og gik hen og åbnede et skab hvor hun tog en underkop.

”Lad ham tømme den ud på den her tallerken og kom og vise mig det.”

Uno sad foran mig og så på mig medens jeg forsøgte at få rejsning, det var håbløst.

”Nu stopper vi jeg gider ikke det her, jeg vil tale med Lady C.”

Uno rejste sig og gik, men det var ikke hende der kom tilbage det var Lady C.

”Du ville tale med mig?”

”Ja jeg vil ikke være med til det her, så jeg ønsker at rejse.”
”Bryder du altid dine kontrakter?” sagde hun.

”Nej, det er umoralsk.”

”Nåå, det er kun din kontrakt med mig du ikke finder umoralsk?”

”Nej, det her er noget andet.”

”Din kontrakt med mig gælder et halvt år, og du har ikke indgået den uden betænkningstid, vel?”

”Nej.”

”Sagde jeg ikke den gang at jeg ville eje dig?”

”Jo.”

”Løft armene!” i løbet af et øjeblik, var hans hænder lænket til loftet.

Hun tog om ham og kyssede han hårdt og lidenskabelig og hviskede.

”Når du dur, skal du elske med mig, du har noget at glæde dig til.”

Han kunne mærke han fik rejsning.

”Uno kom og malk ham.” Og væk var hun

Hun var fantastisk med hænderne og med munden pirrede hun ham , til det sanseløse.

”Nu kommer jeg, du er vidunderlig.” Han så hun holdt underkoppen hen.

Hun smilede gav ham et kys og løsnede ham.

”Gå ind af den dør og knæl for hende og overræk underkoppen til Fruen, hun bliver glad for den store portion du har leveret.”

”Det kan ikke, det vil da være total ydmygede.”

”Hvorfor kom du så, kom du ikke fordi du ville vise, at du er i stand til det, du skal blot være stolt.”

Han gik ind i lokalet ved siden af, Lady C sad i en armstol med benene over kors, og rakte underkoppen op med hende

”Tak min slave, sikke dog en portion, hvad var det for et krig jeg hørte derinde?”

”Det var da jeg kom, Lady C.”

”Vil det sige du fik orgasme?”

”Ja, et dejligt orgasme.”

”Vil det sige at tøsen gav dig orgasme?”

”Ja, Lady C.”

”Sagde jeg noget om at hun skulle give dig orgasme?”

”Nej, de sagde hun skulle malke mig, det udtryk har jeg aldrig hørt før, Lady C.”

”Slik underkoppen ren!!”
”Det kan jeg ikke det er ækelt.”

”Hvad du synes er mig ligegyldigt, slik det i dig eller du får pisk, og det kan jeg love dig det er ikke sjovt.”

Han slikkede underkoppen ren, han var lige ved at kast op ved det.

Fortsættes……..

Titel: 5. kapitel

5. kapitel

”Nu må jeg straffe tøsen, og du skal hjælpe mig.”

”Uno, din tøs kom herind!!”

Uno kom ind, hun bar tydeligt tegn på at hun havde lavet en fejl.

”Hvad fik du besked om??”

”At tømme ham, Deres nåde.”

”Nød han det??”

”Ja, Deres nåde.”

”Gå ind i det blå værelse og tag tøjet af!!”

”Må jeg ikke nok slippe, jeg skal aldrig gøre det mere.”

”Kom her hen!” hun stillede sig foran Lady C, med benene spredte, hænderne på ryggen og bøjede hoved.

”Løft op i din kjole!!”

”Slave, sæt din finger ind mellem skamlæberne og vis mig fingeren!!”

Genert satte hen en finger ind mellems hendes skamlæber og vist Lady C den.

”Den er jo helt våd, skammer du dig ikke, sådan begære min ejendom, kan du så komme af sted!!”

Da han og lady C trådte ind i det blå rum sad hun på knæ med panden ned mod gulvet. Midt i rummet var et planke bord . De kraftige planker i den ene endt ført ud til siderne. han bemærkede kæderne med manchetterne.

Læg dig op på ryggen, du ved hvordan du skal lægge!!”

”Slave spænd hende fast!!”

Han var forvirret og turde ikke andet.

”Kys hende på munden!”

Han kyssede hende forsigtig på munden. Lady C stod nu mellem hendes ben.

”Har hun dårlig ånde?”

”Nej , Deres nåde,” han blev overrasket over han sagde Deres nåde.

”Så giv den liderlige tøs et ordentligt kys!!”

Pludselig kunne hun ikke ligge stille, men begyndte at skrige. Han så der sad to banannæb med ledning på i hendes skamlæber og at Lady C stod med en strømforsyning.

”Kæl for hendes bryster og slik hende vorter!!”

I samme øjeblik hans læber rørte hendes vorte kom strømmen, hendes krop vred sig og hun stønnede.

”Se hvor liderlig tøsen er, blot fordi du kysser hendes bryster.”

Hun tog en stol og satte dig med strømforsyningen.

”Her hun rakte ham en stor dildo med små knopper på.

”Sæt dig på knæ og før den op i tøsen!”

”Jamen den er alt for stor, det kan jeg ikke.”

”Så slik hende først!!”

Han begyndte at slikke, nej hvor blev hun liderlig.

”Nu tror jeg den er våd nok før den ind!”

Forsigtigt førte han den ind.

”Længere ind!!”

”Nu kan den ikke komme længere, Lady C.”

Hun rejste sig og gjorde dildoen fast med lædersnor.

”Rejs dig og træd tilbage!!”

Hvad i alverden har slaven fået rejsning igen, skam dig, du kan lige så godt lade være!!”

Hun tog strømforsyningen igen og satte strøm til. Uno vred sig og stønnede, tårene løb ned ad hendes kinder.

”Se hvor liderlig hun er.”

Hun standsede strømmen og sagde:

”Nu går vi ind og spiser, tøsen har ikke fortjent at få noget at spise!”

De gik ind i en hyggelig spisestue, hvor der var dækket til tre. Hun ringede på en lille klokke og en tjener kom ind.

”Fjern de to kuverter og stil den sorte stol ind og stålskålen ind! ”

De kom med en stol, hvor sædet var forsynet med små dorne ca. 1 cm godt nok afrundet i spidserne, men blot tanken om han skulle side der på fik ham til at blegne.

”Sæt dig!!”

”Det kan jeg ikke.”

De to mænd, der bar stolen ind greb ham og satte ham i stolen hurtigt gjorde de halsbåndet fat til et øse der sad på ryglænet hans håndled blev gjort fast til armlænene med ca. en halv meter kæde til hver håndled, ligeledes blev han ankler fastgjort til nogle fast spænder på stolebenene. De skubbede stolen, der var forsynet med hjul, hen foran Lady C og gik.

Fortsættes…..

Titel: 6.kapitel

6. kapitel

Efter en kort tid begyndte det at kunne mærkes, at han sad på alle de pigge han prøvede at dreje sig lidt for at flytte belastningspunkterne lidt.

”Lad være med det det gør det blot værre for dig, slave!!”

Hun begyndte at spise, og han sad og betragtede hende, han var tørstig, og hans øjne fulgt hendes vinglas, hver gang, hun drak.

”Er du tørstig?”

”Ja, Lady C.”

”Du må vente til jeg er færdig, du skal vel også have noget at spise.”

”Ja tak, Lady C,” det var ved at blive en naturlig sag for ham at være ærbødig over for hende.

Hun drejede sin stol og skubbede ham hen foran stolen, tog sit vinglas og stak fingeren ned i det og ført fingeren op til hans mund.

”Er du tilfreds med vinen?”

”Ja, det er en god vin, Deres Nåde.”

Du får et glas hvis du kan få rejsning.”

Han kunne overhoved ikke få rejsning i den her situation.

”Få den op at stå!!”

”Det kan jeg ikke det gør så ondt at sidde her, Deres Nåde.”

”Vil det sige at tøsen blot skal se på dig så har du rejsning?”
”Nej, men hun pirrede mig til rejsning, Deres Nåde.”

”Jeg må lige forklare dig det helt tydeligt. Du har overgivet dig helt i min magt, det betyder, jeg bestemmer over dig , også dit følelsesliv, råder jeg over, og jeg skal sørge for, at du vil komme til at kryb for mig, indtil du er, som jeg vil have dig. Når jeg ønsker, du skal have rejsning, har du rejsning, forstået!!”

Han nikkede men vidst udmærket at det var han ikke herrer over.

”Jeg vil ikke have, du får orgasme, uden jeg ønsker det, og straffen er hård, hvis du tager dig den frihed. Du må forstå at du kun er til for min fornøjelse.”

”Du gør alt hvad jeg siger, og du er nu min slave, forstået!!”

”Javel, Lady C.” Jo mere vred hun blev jo mere betaget blev han i hende.

Hun stillede sig foran hans stol og bad ham kæle med hænderne uden på skinbukserne i hendes skridt, han mærkede at det ophidsede ham. Pludselig greb hun ham i begge brystvorter og vred til, han skreg.

”Har jeg bedt dig om at få rejsning, det får du åbenbart når det passer dig!!”

”Nu må vi heller gå ind og få opdraget tøsen!” hun løsnede ham, han så undrende på og sagde:

”Jamen skal jeg ikke have noget at spise og drikke, jeg er faktisk meget sulten og tørstig?”

”Rejs dig op!! ”

”Ned på maven!!”

”Saml hænderne på ryggen!!”

”Har du slet ingen dannelse, Du tiltaler mig med Deres nåde og omtaler dig selv i intetform du må forstå at indtil du er til rettet er du intet, jeg vil tiltale dig som en køter!!” Hun stillede sine fødder på hver side af han hoved og lynede op i sine bukser pissen strømmede ned over han hoved.

”Slik gulvet rent, din køter!!”

”Det gør jeg ikke.”

En piske hvinede ned over hans balder, han fik tre slag, aldrig før havde han mærket noget der gjorde så ondt, hvad gik det af ham, han begyndte at græde. Han rejste sig op på knæ.

”Stop her jeg vil ikke være her mere.”

To mænd kom og greb han arme.

”Har du ikke accepteret at du vil underlægge dig mig, du skal komme til at tigge om, at slikke mine gyldne dråber op!!” Hendes stemme havde ændret sig og var nu kold og bydende.

”Bind ham op!!!”

Han var nu i et lille sort rum, han arme var lænket til loftet og han ben til gulvet, han havde kæmpet imod, men de to kunne deres kram. De bandt et stykke stof for han øjne.

Hun kom ind, han kunne høre stiletterne bevægede sig rundt om ham. Pludselig kom det først slag en piske snoede sig rundt om ham, han skreg. Slagene kom lynhurtige han kunne ikke nå at reagere på de enkelte slag før det næste kom.

”STOP –STOP, jeg skal gøre alt hvad du siger blot du stopper.”
”Er han tungnem!!” han mærkede hendes mund ved hans brystvorte og hun bed.

”Nej, NEJ, du må ikke bide den af.”

”Hvis du en gang mere tiltaler mig med du, klipper jeg dem begge af, dit kryb!!”

”Det må Hendes Nåde undskylde,” sagde han klynkende.

”Hvad vil du så gerne??”

”Jeg vil gerne slikke op efter mig, Deres Nåde.”

”Du skal først have halvtreds slag på balderne med spanskrør, er det i orden?”

”Jeg har aldrig fået spanskrør, Deres nåde.”

Hun gik hen foran tog bindet af han øjne. Han fik et chok, hendes øjne funklede hendes læber var våde, hun virkede, som en kvinde i trance. Hun tog han ansigt og kyssede ham hårdt og inderligt.

”Tig mig for, at jeg skal slå dig, min dejlige slave!!”

” Nej, det kan jeg ikke, jeg er bange for Dem.”

Han fik to hvinede ørefigner og hun spyttede ham i ansigtet. Hurtig var hun bag ham og slagende hvinede ned over han balder. Han var holdt op med at skrige, hans hoved var bøjet og tårene løb ned af hans kinder.

”Så er det over min lille dejlige slave, sig du elsker mig.” Han svarede ikke.

”Nå, du elsker nok at blive slået, så jeg må heller begynde forfra, men denne gang slår jeg til.!” Han blev panisk og sagde:

”Jeg elsker Dem .”

”God så må du heller gøre rent efter dig.”

Han lå på maven og slikkede marmorgulvet rent, han balder brændte og han ansigt var præget at opgivenhed.

”Du er da god til at slikke, En gang får du også lov til at slikke mig, jeg glæder mig allerede, der er ikke ret mange der er gode til at slikke, så du skal nok have lidt mere træning.”

Han blev ført ind til Uno og anbragt på knæ mellem hendes ben.

Fortsættes…….

Titel: 7.kapitel

7. kapitel

”Slik hende!!” Han ville til at tage den modbydelige dildo ud, men et piskeslag hvinede ned over hans ryg.

”Hold fingrene væk, slik hende omkring dildoen!!” Han så Madame sætte to ledninger ind i side på dildoen, Uno begyndt at skrige. Hver gang hans tunge rørte dildoen fik han stød.
”Så kan du godt tage dildoen ud!” Han løsnede hurtig remmene og trak den forsigtig ud.

Hurtig løsnede Lady C. Uno faldt med det samme på knæ foran hende.

”Vi må have ham over i buret, bagefter sætter vi os ude på terrassen og nyder det.”

Han blev føret ind i et rum hvor der stod en dobbeltseng uden dyner og i hjørnet var et lille tremmebur. De pressede ham ind i buret. Han kunne lige nøjagtig stå op i det. De låste buret og lænkede han hænder til to små kæder der sad for oven i buret.

”Du skal være klar over at du for fremtiden står helt under Uno´s befaling. Hun er meget dygtig til at træne en slave, du gør alt hvad hun siger.” Væk var de.

Det kunne ikke passe, at han skulle underlægge sig en så ung pige, der var jo Ladyen han kom for at besøge.

Han stod i det lille bur, han var ved at blive træt i benene han kløede over hele kroppen og han skulle sådan tisse.

Endelig kom de. Uno og Lady tog alt tøjet af og lagde sig på sengen. Han havde aldrig før overværet to kvinde der elskede, det pirrede ham ret meget ikke mindst da de begge fik orgasme.

De lå nu i hinanden arme og pludrede, som to rigtig gode veninder, han rømmede sig og deres øjne blev rettet mod ham.

”Har du set det handyr derover, han har rejsning, skal vi ikke lege lidt med ham?” sagde Uno.

”Det har han sandelig også, det har han ikke fået lov til, og se hvor lille hans slavepik er. Den dur vist ikke til ret meget,” sagde Lady C. De lo begge. Han rødmede.

”Uno gå over og løsne hans venstre hånd!”

Uno kom over og løsnede han venstre hånd og lod lige hånden berøre han lem. Hun gik hen vist Lady C hånden.

”Se han savler er det ikke ækelt?”

”Jo, gå over og lad ham slikke din hånd ren!”

Hun kom hen til ham tog hårdt om han kugler, samtidig med han slikkede hendes finger af.

”Så starter malkningen, kom så i gang!”

Nej, det kunne han altså ikke, stå her foran dem og onanere.

”Jeg kan ikke stå her foran jer og onanere.”

”Men du kan godt få rejsning uden lov!!!” Han rødmede og slog blikket ned.

”Du skal ikke onanere, men malke dig selv! Kom så i gang!!”

Han så de to kvinder hviskede sammen, og Uno kom over og bandt en læderstrop om hans kugler og hang et stort lod i stroppen.

Han begyndte at malke med venstre hånd, det virkede så mærkeligt at bruge den hånd.

Pludselig rejste Lady C sig og kom han til ham, rev hans hånd væk og tog om hans lem, det var vidunderligt, men hånden skiftede stilling alle hendes negle sad i han forhud og hun bankede forhuden frem og til bage, loddet ramte jernstængerne han skreg.

Uno spænd hans lår fat til stængerne!!”
Hurtigt tog Uno to remme og spændte han lår fast til tremmerne.

Hun lænkede atter han venstre hånd

”Uno malk ham, som jeg har vist dig og sørg for at trykke med neglene, forhuden skal køre over han agern hver gang!!”

”Vil I ikke nok stoppe det gør så ondt?”

”Du kan jo lide det!! ellers havde du jo ikke rejsning. Forstår du ikke, at det nu er mig der bestemmer!!” hun spyttede ham i ansigtet.

Fortsættes……

Titel: 8. kapitel

8. kapitel

Uno blev ved med at malke ham. Hver gang han var ved at miste rejsningen mærkede han Unos tunge mod sin glans, det virkede øjeblikkelig.

”Nu kan jeg ikke mere, vil du ikke nok tage det forbandet lod af?”

”Hvornår er vi blevet DUS?” sagde hun og borede neglene ind i han slem, de skar som små knive.

”Jeg henter et lod mere.” Hun anbragt endnu et lod, han følte at han kugler var ved at blive revet af.

”Sving med lodderne, de skal hver gang ramme en jernstang!!” Hver gang lodderne ramte jernstængerne gav der et ekstra ryg i kuglerne. Han begyndte at græde.

”Nu går jeg ud til Lady C, så kan du jo stå alene og flæbe, du må forstå, at du skal gøres til den perfekte buk, så derfor skal du lære udholdenhed. Jeg lover dig Lady C ved hvad hun gør, så du har af at lystre!!”

Han stod længe og ventede. Han følte hans pung var ved at blive revet af, det var ikke just det han havde ventet af lady C, han anede ikke at nogen mennesker kunne være så onde.

Endelig kom de.

”Se hans kugler de er jo helt blå, tag lodderne af!!” sagde Lady C.

Det var helt vidunderlig at slippe for de lodder.

”Tak Deres Højhed.”

Hun smilede til ham og sagde:

”Jeg tror vi skal prøve dig i morgen,” sagde hun og henvendte sig til Uno:

”Hvornår kommer Ruth?”

”Hun kommer kl. 10.00, tror de ikke det er for tidlig for ham?”

”Det får vi jo se, og jeg vil nødig være ham, hvis han ikke kan gennemføre det.”

”Lad ham komme i sin celle, så han kan være godt udhvilet til i morgen!” sagde Lady C og forlod lokalet.

Uno førte ham ind i et kvadratisk rum uden vinduer. Vægge, loft og gulv var malet musegrå, midt på gulvet stod en massiv træbriks. I loftet sad en enkelt pære som gav et svagt lys.

”Sæt dig på briksen så kommer jeg om et øjeblik.”

Han hørte hun låst døren da hun forlod værelset, men det varede kun et øjeblik så kom hun tilbage med et stykke kæde, som hun gjorde fast til han halsbånd og til et øje i gulvet for enden af sengen.

”I morgen skal du gøre dit bedste, jeg kan lige så godt fortælle dig det med det samme. Hvis du ikke tilfredsstiller frøken Ruths behov så vil du blive pisket af Lady C, og det skal du ikke ønske dig, hun er den fødte sadist.”

”Hvem er Frøken Ruth, jeg kan da ikke elske med en vidt fremmed dame.”

”Det har vi kvinder da gjort i årtusinder, så det kan du lige så godt vende dig til.”

”Over i hjørnet står to skåle den ene med vand og den anden med mad. Kl. 21.00 slukkes lyset og når jeg kommer tilbage inden lyset slukkes har du tømt begge skåle.”

”Jamen hvad med toiletbesøg?”

”Der er en rist der over,” sagde og pegede over til det andet hjørne.

Han sad alene, på briksen han forstod ikke noget af alt det der var foregået, skulle han opfattes som et sexobjekt, han måtte indrømme at tit havde han drømt om at være ejet af en smuk kvinde og de var begge meget smukke og havde personlighed, men derfra og så til at de voldelig opdragede ham , det havde aldrig været i han fantasi, det værste var, at han nærmest higede efter at være i Lady C vold. Han hørte nøglen blive sat i igen og Uno kom ind.

”Jeg glemte at sige til dig, at du ikke må rører din slavepik, heller ikke når du skal pisse for indtil videre er du et dyr til oplæring og dyr pisser.”

” Hvad i alverden får du rejsning af, at jeg taler til dig, ved du ikke at Lady C bestemmer hvornår du må have rejsning. Jeg bliver nødt til at fortælle hende, hvad du har gjort!!”

Jamen han var jo ikke herre over det at få rejsning, hvordan skulle han beherske det.

Hun kom tilbage, hun havde et par skindhandsker i hånden.

”Tag Handskerne på, så skal jeg låse dem fast!”

Han tog hanskerne på og så til sin forfærdelse at de på fingrene og håndfladen var beklædt med små nåle. Hun låste handskerne fast med to små låse.

”Nu må du gerne malke så meget du vil!” sagde hun smilende.

”Jeg skal lige tage et par mål rejs dig op, spred benene!!”

Hun satte sig på knæ foran ham.

”Jeg har sådan et skema jeg skal sætte tallene ind i . Hvad skal vi sige moderat rejsning.” Hun målte og skrev tallene op.

”Så malker du lidt!”

”Av , Av, det kan jeg ikke med de handsker.”

”Så skal jeg hjælpe dig!” hun greb om han handske og malkede, den rejste sig med det samme. Hun målte igen.
”Det var meget bedre, jeg må heller prøve at slikke den, så vi også kan få de tal.”

”Meget, meget bedre,” sagde hun.

”Så skal du blot tømme den.” Hen satte et reagens ind over hans glans og sagde:

”Malk, med venstre hånd, hold de ben spredte !!”

Det gjorde forfærdeligt ond, han kunne slet ikke forstå at han stadig havde rejsning.

”Venstre hånd ingen udtømning.”

”Saml benene og brug højre hånd!!”

Han glemte det gjorde ond og kom med et skrig.”

”Det var flot,” hun hold reagensglasset op og sagde:

”Tre centiliter ikke så dårligt, men hvorfor skreg du??”

”Fordi jeg fik orgasme.”

”Du må forstå at du for fremtiden kun må få udtømning og ikke orgasme, det bliver Lady C meget ked af at høre.”

Hun gik hen og hældte indholdet af reagensglasset ned i den ene skål.

”Hver gang du lader dine følelser spille ind ved tømning, skal du selv slikke det i dig igen. God nat og sov godt.”

Hun gik og der blev helt mørkt.

fortsættes…..

Titel: 9. kapitel

9. kapitel

Han fattede ikke spor af det der var sket, det kunne ikke passe, at han var blevet slave, det var jo noget der hørte fortiden til. Det mærkeligste var, at hans følelser for Lady C var vokset, han følte nærmest et begær efter at være i nærheden af Hende. Han vidste ikke hvad det var, men selvom Hun styrede ham med hård hånd så følte han en seksuel tiltrækning til Hende, han aldrig før havde følt. Han ville gøre alt for at være i nærheden af Hende. Hun var en personlighed ud over det normale.

Han var blevet tørstig og sulten, så han famlede sig hen til de to skåle. Han prøvede at tage en af skålene med de nåle belagte handsker, men de var gjort fast til gulvet. Først stak han munden, ned til den ene skå og hans tunge opdagede at det var tørre havregryn. Hurtig førte han tungen over til den anden skål. Pludselig gik det op for ham at Uno havde hældt hans sæd ned i skålen., Nej, det kunne han altså ikke.

Hver gang følelser spiller ind ved udtømning, skal du selv indtage dit sæd. Det var det Uno havde sagt. Hun kom jo også og kontrollerede om skålene, var tømt. Han var nødt til det. Han satte ansigtet ned i skålen at der praktisk taget kun var ganske lidt vand og så hans sæd. Hurtig slikkede han det i sig. Han forsøgte at spise havregrynene men de klæbede til hans gane, det kunne han altså ikke.

Han vidst ikke hvor længe han havde ventet, men lyset blev tændt og Uno kom ind.

”Hej, lille slave har du tømt skålene?”

”Nej, det er alt for tørt, kan du ikke skaffe mig lidt vand?”

”Hvornår er vi blevet DUS!!!”

”Det må De undskylde, jeg forstår ikke rigtig det her, De er mindst ti år yngre end mig og jeg troede ellers de formen var forsvundet.”

”Rejs dig op! - Benene ud til side! - Bøj hovedet og se ned i gulvet! - Hænderne om på ryggen med håndfladerne ind med balderne!” hendes stemme hård og bydende.

Du må forstå at når Lady C ikke er her, råder jeg over dig og jeg vil straffe dig hård, hvis du ikke gør som jeg siger. Få den slavepik op at stå!!!”

”Det kan jeg ikke, Kan De ikke forstå hvilke situation jeg er i?”

”Så brug din hænder og du omtaler mig med frøken Uno!!”

”Det kan jeg ikke med alle de nåle, Frøken Uno.”

”Nålene er afrundet i spidsen så de går ikke igennem huden, kom så i gang!!”

Han forsøgte, men det gjord frygtelig ondt.

”Skal jeg klemme uden på dine hænder ???”

”Nej, nej Frøken Uno.”

Det begyndte af blive dejligt , smerten pirrede ham, han kunne mærke hvor den rejste sig, han stod foran en smuk ung pige og malkede sig selv.

”Nej hvor dygtig du er, du er da ved at lære det.”

”Stop! – Hænderne om på ryggen! – Ned på knæ!”

Hun stillede sig foran ham med let skrævet ben og løftede op i skørtet.

”Hvad ser køteren??”

”Jeg ser at Frøken Uno ikke har trusser på, og at Frøken Uno er barberet.”

”Og hvad ser jeg!!”

”Det ved jeg ikke.”

”Jeg ser at køteren har rejsning blot ved at se mit nøgne skridt , det bliver Lady C glas for at høre!!”

Han begyndte at græde, det var jo hende, der havde bedt ham om at have rejsning.

”Vil du gerne have lov til at slikke mig?”
”Ja, det vil jeg meget gerne, jeg ved blot ikke, om jeg er så god til det, Frøken Uno.”

Du har måske ikke prøvet, at slikke en ung kvinde?”

”Jeg har kun en gang prøvet at slikke min tidligere kone, hun brød sig ikke om det, Frøken Uno.”

”Kunne du lide det?”

”Ja, det ophidsede mig meget, Frøken Uno.”

”Nå så er det nok ikke godt for dig, at få lov til at slikke mig.”

Han rødmede, og slog blikket ned.

”I morgen må du spørge Lady C om du må få lov, forresten vil du gerne have noget at drikke?”

”Ja, Frøken Uno, jeg e så tør i munden.”

”Vil du love at du fortæller Lady C i morgen, at jeg har givet dig væske, og at du gerne vil have lov til at slikke mig?”

”Ja, det lover jeg, Frøken Uno.”

”Det er faktisk meget lang tid siden, jeg er blevet slikket, så jeg håber du får lov.”

Hun satte sig på hug over skålen med havregryn og tissede skålen helt fuld. Et par dråber røg ved siden af.

”Slik gulvet rent, meden jeg ser på det og så tømmer du skålen helt!!!”

”God nat.” Sagde hun og strøg ham over kinden.

”Du er en dejlig køter, jeg er sikker på, vi får meget glæde a dig.”

Fortsættes……….

Titel: 10. kapitel

10. kapitel

Der var helt mørkt, han sad på knæ foran en stålskål, der var fyldt med opblødt havregryn han fik væmmelse ved tanken om han skulle spise det. Forsigtig førte han munden ned og begyndte at slikke det i sig i begyndelse have han kvalme men han vendte sig til smage. Så var skålen endelig tom, det var et stort handikap for ham, at han ikke kunne bruge sin hænd til at mærke om han have spildt noget han lod sine læber og tunge køre hele vejen rundt om skålen.
Han kravlede hen til briksen og lagde sig på den, det gik op for ham hvor hårdt det var, at sove uden en madras.
Til sidst faldt han i søvn.

”God morgen lille slave, har du sovet godt, læg dig om på ryggen.” Hun bøjede sig ned og kyssede ham på kinden dernæst kyssede hun begge han vorter, han anede ikke at de var så følsomme.

”Frøken Ruth er kommet, men først skal du ind til Lady C. Husk nu hvad du skal spørge om, og hvad du skal fortælle hende.”

”Rejs dig op!” hun spændt handskerne af ham og løsnede kæden fra han halsbånd og satte et kort stykke kæde i halsbåndet.

Hun tog ham i lænken og førte ham ind i det tilstødende værelse.

Midt i lokalet stod en briks der var beklædt med rødt skind. På den lå Lady C, hun var iført en halvskåls brysteholder i sort skind, derudover havde hun en mini nederdel på også i sort skind.

Han syntes aldrig han havde set så smuk en kvinde, hendes hud blev fremhævet af det røde og sorte skind. Han stod helt måløs og stirrede på hendes smukke bryster.

”Nå har slaven sovet godt?” sagde hun og smilede til ham, samtidig med hun flyttede lidt på i nederdelen, hun havde ingen trusser på.

”Gider han ikke svare, se ned i gulvet!!

”Nej, Deres Højhed, det var en meget hård seng.”

”Var du tilfreds med hvad du så?” Han rødmede, og nikkede.

”Jeg ønsker et svar!”

”De er meget smuk, Deres højhed, men jeg er så genert.”

”Spist du det det der var stillet frem til dig?”

”Ja, Deres Nåde.”

”Også uden hjælp?” Han rødmede og sagde:

”Frøken Uno tissede i det, så blev det nemmere at spise.

”Og det kunne du godt lide?”

”Nej, Deres Nåde.” Han kunne mærke han var ved at få rejsning.

”Nu lyver du jo, det kan jeg se, er der andet du vil spørge om?”

”Ja jeg vil gerne spørge om jeg må slikke Frøken Uno, hun siger, hun tænger sådan til det.”

”Og er du dygtig til at slikke?”

”Det ved jeg ikke, Lady C.”

”Men du vil gerne?” han nikkede.

”Svar Din Køter!!!”

”Ja, det vil jeg gerne, Deres nåde.”

”Kan du slikke uden at få rejsning?”

”Det tror jeg ikke, Deres Nåde.”

Hvem bestemmer om du må få rejsning?”

”Det gør De, Lady C”

”Og har jeg givet dig lov til at få rejsning nu??”

”Nej, men det kom blot helt af sig selv.”

”I aften vil jeg piske dig og bagefter skal du slikke Frøken Uno i halvanden time, men nu må du vidst ind til Frøken Ruth. Giv ham maske på!!”

Frøken Uno spændte en halvmaske fast i nakken, den blænde ham totalt.

”Giv ham et par shorts på, han har jo ikke så meget at prale af.”

Fortsættes……

Titel: 11. kapitel

11. kapitel

Han blev ført ind i et andet lokal . Uno rettede på hans ryg, bøjede han hoved og anbragte hans hænder bag på hans ryg. Han hørte hun gik. Han vidst ikke, hvor længe han stod sådan og rettede lidt på benstillingen.

”Stå stille dit kreatur!!” han fik nærmest et chok ved at høre hendes stemme.

”Se at få de shorts af!!!

Febrilsk skyndte han at tage shortsene af.

”Sæt hænderne op i nakken og drej dig langsom rundt!!” Hun havde en lidt hæs stemme, men samtidig lidt sexet.

”Du har en smuk krop, men er ikke særlig godt udstyret, Lady C siger, at du kan få rejsning når man forlanger det.”

”Få dit lem op at stå, så jeg kan se om du er værd at bruge!!” Han koncentrerede sig og mærkede at han fik rejsning.

”Du må jo regne med at du skal uddannes til sexslave, så hjælper det jo ikke at man kun har en halvstiv slavepik. Jeg bliver nok nødt til at kalde på en ekspert i opbinding af en pik.” Han hørte hun talte i telefonen og bad om en der skulle komme og binde hans pik op med en lædersnor.

Han mærkede en tage om hans pik og kugler, det pirrede ham meget da lædersnoren blev bundet om hans pik og bag om kuglerne og strammet til.

” Også en snor om han kugler!! Og så kan du gå!”

”Nej, hvor stor den kan blive træd to skridt frem!!”
Han mærkede hendes tunge slikkede han agern, hans vejrtrækning blev hurtigere.

”Ned på knæ, hold begge hænder i nakken!!”

”Før den ind!!” Han ville tage hænderne ned for at føre den ind.

”Hold de hænder i nakken!! Kom så ind med den!!” Han stødte underlivet frem men han kunne ikke ramme.

”Skal jeg hjælpe dig, men så må du ikke få udløsning?”

Han nikkede og hun førte den ind.

”ÅHH, det er længe siden. Kør den langsomt frem og til bage!” Han mærkede hendes hånd kælede for sig selv.

”Lidt hurtigere, men du kommer ikke!”

”Må jeg ikke nok tage hænderne ned og holde om Deres hofter?”

”Nej, ÅHH nu røg den ud.” hurtig førte hun den ind igen.

”Knep mig hårdt!” han var sanseløs.

”Nu kommer jeg,” hulkede han i ekstase.

”Det gør du ikke, jeg vil have mere, hug til!!!”

Han blev nærmest panisk da han kom.

”Læg dig på ryggen, armene ud til siden!!” Hun satte sig over hans ansigt.

”Slik det i dig!! Uno få den op at stå igen!!” han mærkede Uno tage hans lem i sin mund og Frøken Ruth nev ham hård i brystvorterne, han blev sanseløs af begær og kunne mærke han fik rejsning igen.

”Åhh, hvor er det dejligt. Uno du kan godt gå ind og gøre dig klar.”

Han havde krampe i armene, men turde ikke tage dem ned.

”Så stopper vi, nu skal du ind til Uno. Du skal være rar ved hende tænk på du skal være rar ved hende hele natten, det er jeg sikker på du vil gøre alt for at være.” Han hørte der kom en og førte ham ud.

Fortsættes….

Titel: 12. kapitel

12. kapitel

De førte ham ind i et rum, allerede da de åbnede døren, kunne han mærke en svag duft af syren og en svag dejlig musik steg ham i møde. De førte ham inden for døren, låste låsen der sad i halvmasken op, anbragte han hænder på ryggen og forlod lokalet.

Tag masken af og se på mig!” Han tog masken af, det varede lige et øjeblik inden han kunne se.
Hun lå på en boxmadres med rødt betræk hun lå under et rødt lagen der dækkede hendes krop op til lidt under hendes arme, hendes lyse hud blev fremhævet af lagenes farve, hendes lyse hår var samlet i nakken i en hestehale, hun virkede som en gudinde, han havde aldrig set så smuk en kvinde.

”Kom her over og tag lagenet af mig!”

”Læg dig i min arm og giv mig et dejligt kys!”

”Åh, hvor du er dejlig, hun krøb ind til ham,

”Kæl blid på min ryg, det elsker jeg, du har nogle dejlige hænder.” Han mærkede hendes hånd om sin pik, han begyndte at stønne.

”Hids dig nu ikke for meget op, du skal holde hele natten.” Hun lå nu på maven.

”Kæl og kys min ryg o balder blidt og dejligt!”

Nu lå hun på ryggen. Han kyssede hende overalt i ansigtet og på brysterne, langsom arbejde har sig ned mod hendes skridt.

”Du er vidunderlig. Spred mine skamlæber og slik mig tør og læk dig så op i mine arme.”

Han lå nu i hendes arm igen, hendes hånd strøg ham blidt over kinden..

”Ved du at jeg om 7 dage bliver Mistress, og jeg tror, Lady C så vil give mig dig i gave, men betingelserne er, at du har opnået at tage din slave grad. Vil du love mig, at du gør dig værdig til at blive slave?”

”Ja, der er ikke noget jeg heller vil, jeg skal gøre mit bedste.”

”Er du ikke klar over at du nu undsiger din ejer, jeg troede man kunne stol på dig, du ved jo du ingen mening har. Det kan jo også være hun gav dig til Frøken Ruth.”

”Hvem er Frøken Ruth?”

”Det vil du opdage i morgen, når du skal træde frem for Rådet .”

”Hvad er Rådet?”

”Det er syv herskerinder, der skal bestemme din skæbne, Frøken Ruth er øverste Mistress og lady C er næst øverste.”

”Det forstår jeg ikke noget af.”

”Lady C vil forære dig til Frøken Rudh, som så bestemmer din skæbne og så har fuld ret over dig, hun kan så bestemme om du skal blive hos hende, det håber jeg ikke for dig.”

”Nu må du heller sove, så du kan være klar til i morgen, læg dig i min arm og sov.!

Titel:
Site Admin
Site Admin

Det er med dybeste beklagelse at jeg idag har erfaret, at min slave, gennem flere år, Parcival er afgået ved døden.Han var mig en personlig god ven.

Så historen slutter her,

Ære være hans minde.

Hilsen

Lady Cherie

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum